חתן וכלה במיטה - דילמות חתונה (צילום: Nikolay Suslov, Istock)
סקס ונישואים? לא הולך ביחד | צילום: Nikolay Suslov, Istock
חתונה תינוקית

הזוג הנשוי הצעיר ביותר בעולם הם תינוק בן 11 חודשים ותינוקת בת 3 חודשים מבנגלדש. הוריהם השיאו אותם בשנת 1986 כדי לשים קץ לסכסוך בן 20 שנה בין שתי המשפחות.

זו כן חתונה קתולית

אן בולין סחררה את ראשו של הנרי השמיני שהיה נשוי בנישואים קתוליים לאלמנתו של אחיו. בהשפעתה הוא ניתק את אנגליה מהכנסייה הקתולית, רק כדי שיוכל להתגרש מאשתו ולהנשא מחדש לאן. אולם לאחר שלא הצליחה ללדת לו יורש זכר, הוא מאס בה וערף את ראשה. כך או כך, אן עשתה היסטוריה - בזכותה הפכה אנגליה למדינה פרוטסטנטית.

חתן וכלה אדומים

בסין הצבע האדום מסמל אהבה, שמחה ושגשוג. לכן מקשטים את בתי החתן והכלה בצבע זה.

החתונה השמנה שלי

מנואל אוריבה, בן 43 ממקסיקו, נזקק למנוף שירים אותו מהמיטה כדי שיוכל להגיע לחתונתו. אוריבה, המחזיק בשיא גינס ל-2005 כ"איש השמן בעולם" עם 560 ק"ג, הצליח להשיל ממשקלו 310 ק"ג בעזרת דיאטת חלבונים חריפה וידידה טובה שהפכה לאהובתו. השנה נישאו השניים בטקס ששודר בערוץ דיסקברי האמריקאי תחת השם My Big Fat Wedding.

על שום מה שקדים מסוכרים?

המנהג להעניק שקדים מסוכרים בחתונות התחיל ברומא העתיקה, שם סימלו השקדים שגשוג והסוכר סימל כמובן את הצד המתוק של הנישואים. באופן מסורתי הוענקו חמישה שקדים המייצגים בריאות, חיים ארוכים, פוריות, עושר ואושר. וגם לטול הלבן, כמו של הכלה, שעטף אותם היה תפקיד סמלי - לציין טוהר.

חתונה עירונית

מדי חודש מאי מתחתנת העיר הרומנטית ונציה עם... הים שסביבה. במהלך הטקס, שנערך מזה למעלה מאלף שנה, מושלכת טבעת לים של הלגונה הונציאנית ומשט של סירות מקושטות יוצא לדרך. מאחר ובני הזוג הם כבר נשואים ותיקים, הטקס המרשים מתקיים בעיקר למען התיירים.

אין תמונה
נשואים באושר. ונציה והים

עוגת החתונה היקרה בעולם

קמח, סוכר, ביצים ו...יהלומים – אלו המרכיבים ששימשו תכשיטנית ומעצבת עוגות חתונה מבברלי הילס כדי ליצור את עוגת החתונה היקרה בעולם. כמה יצא? 20 מיליון דולר.

לא להתחתן ביום ההולדת

עריכת חתונה ביום ההולדת מביאה מזל רע לזוג הצעיר. תשאלו את מדונה ושון פן. מצד שני, מסתבר שגם בחירה בתאריכים יותר ממוזלים לא עזרה לה באהבה.

מין וחתונה

''סקס במסגרת הנישואים זה כמו לקנות בפיצוציה - אין מבחר גדול, אבל בשלוש בבוקר זה המקום היחיד שאפשר להיכנס אליו'' (קרול לייפר, קומיקאית אמריקאית)

מזל טוב

לפי אמונה תפלה, המזל הטוב ביותר שמור לאלו המתחתנים לאורו של ירח מלא.

>> המדריך לבחירת טבעת הנישואים
לבחירת מגזין במתנה לחץ כאן