חברים, השעה הגיעה ועונת הרחצה לכלות ולחתנים נפתחה רשמית. עם זאת, איך שאנחנו רואות את זה, ניתן בהחלט להכריז גם על פתיחת עונת השגעון והטרפת. התקופה המופלאה הזו בה אנחנו נהפכים להיות האנשים הכי נרקסיסטיים ביקום, שמאמינים שהשמש זורחת לנו מהישבן החטוב, שחושבים באמת ובתמים שאנחנו נמצאים במרכז העולם וכולם אמורים להתרכז בנו. ותכלס? הכי מגיע לנו. כי סוף סוף, הנה גם תורנו הגיע. ואחרי כל השנים שהיינו שם בשביל כל החברים שלנו, יהיה זה רק ראוי שיתחילו לטפח גם אותנו ויפה צ'ק אחד גדול קודם.

אין תמונה
אחד בעד שניים: המחתן האלטרנטיבי אברי גלעד. מובטחת חוויה בלתי נשכחת.
אם כך, מיד אחרי הצעת הנישואין הרשמית (או לא), עולה השאלה איך אנחנו רוצים שהערב שלנו ייראה. כיצד הוא ישקף באופן המושלם את אורח חיינו. האם נרצה אותו באולם עם הגשה או בגן עם בופה? בבית פרטי ברשפון או בבית כנסת עתיק בחולון? עבור לא מעט זוגות, עולה גם השאלה האם טקס דתי בכלל בא בחשבון. בין אם משיקולים אישיים, ובין אם נסיבתיים, רבים מעדיפים לעשות זאת אחרת. האופציות הן רבות, השאלה היא כמה הן עולות?

ובכן, באופן יחסי - מעט. מעט מאוד. אם אתם בעניין של חו"ל, אתם תמיד יכולים לקפוץ לקפריסין שנחשב עדיין ליעד החם של המאורסים. מחיר התענוג: טיסות+בית מלון+העברה לבית העירייה+אגרת טקס נע בין 800-520 יורו לאדם. בצ'כיה מדברים על 580 יורו לאדם. וקחו בחשבון שגם כאן - פקטור עונת השנה משפיעה ובקיץ, המחיר מתייקר בכ-5 אחוז. זה עדיין יוצא סיפור זול עם ניחוח אירופאי משהו.
מדינות נוספות שהצטרפו לחינגה: ארצות הברית, ניו זילנד, קנדה ועוד.

אם אתם רוצים ניחוח של כוכבים בחתונה האלטרנטיבית שלכם, אתם יכולים לבחור לכם אחלה רב מחתן כמו אברי גלעד למשל. והוא ממש לא היחיד. באתר טקסים, תוכלו להתרשם ממגוון מחתנים אלטרנטיביים ידוענים כמו דן תורן, אסתי זקהיים, עו"ד דורית זילברמן. אולי הם לא יביאו את החברים שלהם למסיבה, אבל זה בטוח יהיה מרתק. המחיר מתחיל מ-1,500 שקל.

והנה אחד שעשה עבודת תחקיר בנושא. 

עוד ב-mako נשים: איך תדעי אם הגבר שלך הומופוב? למה נשים קונות בגדים שקטנים עליהם? גימיק 1: חזיה שיוצרת מחשוף, גימיק 2: חזיה עם שעון ביולוגי מתקתק, דברים שכדאי לדעת לפני שרוכשים תכשיטי וינטג'.