במסגרת הליין אפ של תוכנית החדשות אותה מגישה ג'ניפר הדספט' בעיר סו פולס שבדרום דקוטה, זו התבקשה להפנות לאייטם מגזיני על סיפור אהבה. מה רבה הייתה הפתעתה כאשר גילתה שהיא ולא אחרת הגיבורה הראשית של הידיעה, כאשר אל מול עיניה ועיני הצופים, נחשף בן זוגה והציע לה נישואים בשידור חי. נכון שזה לא משהו שלא ראינו כבר בעבר, אבל איכשהוא זה תמיד עושה לנו קצת קוועץ' בלב.

אין תמונה
אם כבר - אז כבר. הצעת נישואים פומבית בהחלט. ג'ניפר הדספט' בהלם

וזה מה שנקרא חדשות טובות

"מדובר במקרה הקלאסי בו מעודדת מתאהבת בכוכב הפוטבול המקומי, והם חיו באושר ועושר", אומר המנחה שלצדה. "אבל יש לסיפור גם טוויסט מעניין, שכן חלפו שבע שנים עד שהזוג נפגש בשנית, והבין שהוא פשוט נועד להיות ביחד. ומכאן נמשיך לנייתן ג'ונסון שימשיך את הסיפור מכאן", הוא אומר ומפנה את השידור לבחור עם הטבעת. בשלב הזה, ג'ניפר כבר מתחילה להבין מה קורה כאן.

"ג'ניפר, שלוש שנים האחרונות היו מדהימות. אין לי ספק שאני רוצה לחיות את חיי איתך, ויש לי רק שאלה אחת לשאול אותך", אמר לה הבחור הנרגש בסרטון הווידאו, ואז כראוי לסצנה רומנטית וקיטשית להחריד, יוצא אליה בשידור חי. היא מצדה משחררת קריאות התלהבות בדציבלים גבוהים למדי (במיוחד כשהם מוגברים במיקרופון שצמוד על בגדיה), נענית בחיוב, והשניים מסיימים בחיבוק ארוך ונשיקה קטנה ומנומסת, לא לפני שהיא "נוזפת" בכל אנשי הצוות: "חבר'ה, אני לא מאמינה לכם".

בינינו, כבר ראינו הצעות רומנטיות מאלה, ולמען האמת היה בה משהו מאוד מביך ושקט. היי, לפחות הצוות היקר יכול היה להשקיע באיזה קונפטי או מוזיקת רקע רק כדי להעשיר את הרגע. מצד שני, היינו דווקא ממש שמחות לקבל מחווה רומנטית כזאת גם אצלנו. חבל שעידו רוזנבלום למשל לא יכול היה להפיק הצעה כזאת ליונית לוי בשידור חי. קצת רומנטיקה בחדשות הקשות שלנו הייתה עושה לכולנו רק טוב.

קיבלת הצעת נישואים מפתיעה במיוחד? יש לך תמונות או סרטון וידאו להשוויץ לכל העולם? כתבי לנו ל- women@mako.co.il ונשמח לעשות לך כבוד.

>> שירות חדש בעולם החתונות: גיהוץ כרטיס אשראי בכניסה