כלה בריטית סיפרה לאחותה ולאמה שהיא החליטה לכלול שש שושבינות בחתונה שלה – ביניהן בת דודה שמעולם לא הייתה קרובה אליה. כשהשתיים תהו מדוע היא החליטה להזמין דווקא את בת הדודה, שהינה גם מצולקת בפנים בעקבות תאונה שעברה כילדה, הסבירה הכלה שהיא תגרום לה וליתר השושבינות להיראות יותר טוב בתמונות החתונה.

 האחות החליטה להתייעץ עם הגולשים באתר רדיט אם לספר לבת הדודה שהיא בעצם הוזמנה לחתונה על תקן 'החברה המכוערת'. "אחותי היא לא בן אדם כל-כך נחמד", כתבה בפוסט האנונימי. "היא מאד מפונקת וחושבת שמגיע לה הכל, והאמת שהיא סוג של בריונית. היא הייתה ידועה בבית הספר ככזו, וזה לא הפסיק גם בחייה הבוגרים. היא ואני היינו אצל אמא שלי ודיברנו על התכניות שלה לחתונה. היא סיפרה שהיא מזמינה שש שושבינות: את אחותנו הקטנה, ארבע חברות טובות, ואת בת הדודה שלנו. הייתי בשוק שהיא רוצה לכלול את בת הדודה בחבורה – היא אמנם בחורה מהמממת והכל, אבל לא חשבתי שהיא ואחותי היו אי פעם קרובות, או שהן בכלל דיברו בשנה-שנתיים האחרונות. ומסתבר שצדקתי: כשהיא ראתה שאני ואמא שלי מבולבלות, היא גיחכה ואמרה: 'אבל תחשבו כמה יפה אנחנו ניראה בתמונות לידה!'.

הגולשים היו חלוקים בתגובותיהם. רבים כתבו שלא רק שעליה לספר לבת הדודה את האמת – אלא גם להודיע לאחות שהיא עצמה לא תגיע לחתונה. "אני הייתי בוחרת לעמוד לצידה של בת הדודה", כתבה גולשת אחת. "הייתי אומרת לאחותך שאני לא מתכוונת להגיע לחתונה שלה כי את לא תומכת באנשים מכוערים, ובת הדודה שלכן יותר יפה משהיא אי פעם תהיה".

אחרים המליצו לה לחסוך את החדשות מבת הדודה כדי לא לא לפגוע ברגשותיה. "אני לא יודע מה הייתי עושה, אבל בכל מקרה אני מקווה שגם את וגם אמא שלך אמרתן לאחותך שהיא בן אדם נוראי", סיכם אחד הגולשים.