אולם לורנס (צילום: אורי מרשנסקי)
תחושה של בית. לורנס | צילום: אורי מרשנסקי

אחרי שבפעם הקודמת, סיפרתי לכם על הפחד הקבוע שיעלו עליי בכל פעם שאני דופק חתונה וישליכו אותי החוצה, בביקור השבועי שלי בלורנס ביפו הייתי בטוח שזה יקרה. היום עולים עליי וקוראים לאבטחה. אני מניח שזה קשור בזה שכבר בכניסה למקום, הרגשתי שטעיתי בכתובת. האור החם והנעים, הקשתות המיוחדות והרצפות המעוטרות, בנוסף לשקט מכובד ומעט מסתורי, נתנו לי את התחושה שלא הגעתי לחתונה, אלא בעצם פלשתי לבית של מישהו. מה שחיזק אצלי כמובן את התחושה שהיום מישהו יחשוף אותי ויבין שאני לא בן משפחה. גם לא חבר רחוק.

"טוב, אם זה יקרה - לפחות זה יקרה רק מול 240 מוזמנים " ניחמתי את עצמי ועליתי למרפסת לקבלת הפנים.

מה בנוף: המרפסת המקסימה של הלורנס משקיפה מקרוב על סמטאות יפו ובמבט רחוק יותר, אפשר להתבונן על הבניינים הגבוהים של תל אביב. שילוב מעניין למדי שמתבטא באופי הכללי של המקום. אני נפלתי בדיוק על שמיים בצבע כחול עמוק ורומנטי.

המקום: הישיבה בלורנס מחולקת לכמה אזורים ומחזקת את תחושת האינטימיות, בזכות נברשות גדולות שתלויות מעל השולחנות ומפיצות שלווה. באזור שנמצא קרוב לרחבת הריקודים, נמצאות פינות ישיבה אלטרנטיביות בגבהים שונים עבור הצעירים בגילם או ברוחם. הקהל המבוגר יותר מוצא את מקומו בחללים אינטימיים ונעימים הבנויים בצורת קשתות.

אולם לורנס (צילום: אורי מרשנסקי)
החופה על הגג שמשקיף על סמטאות יפו | צילום: אורי מרשנסקי

הקייטרינג: שלף - הקייטרינג הקבוע של המקום. מדובר בקייטרינג חדש יחסית בנוף החתונות הכשרות אבל ותיק מאד בתחום האוכל. המנות העיקריות יוצאות מעוצבות אחת אחת והרמה האנושית של המלצרים עוזרת להבין מהר מאד שמדובר במקצוענים. לא מרשים אתכם? חכו שתטעמו את מנת האנטריקוט. ללא ספק, הסטייק הכי טוב שפגשתי בחתונה בשלושים וארבע השנים האחרונות. 

הבר:  מדפי המשקאות היו מלאים בכל טוב וברמה הגבוהה (והיקרה) ביותר. לא בכל יום אתה יכול לשתות גלנפידיך בחתונה. אבל בכל זאת ויתרתי. כי אם כבר עומדים לעלות עליי בתור זה שפרץ לחתונה, אז עדיף שזה יהיה עם משקה זול יותר ביד. יש גבול לביזיון.

כמה מוזמנים הוא מאכלס: מינימום מוזמנים: 100 מקסימום: 400

אולם לורנס (צילום: אורי מרשנסקי)
נקי, לבן ורומנטי. לורנס | צילום: אורי מרשנסקי


כמה זה יעלה לכם: המקום מציע חבילות של הכל כלול: מקום, קייטרינג, בר תוצרת חוץ פרימיום, חבילת עיצוב מלאה, מוסיקה, צילום,מערכת הגברה ותאורה חכמה, מקרנים וחנייה. המחיר משתנה בהתאם לכמות המוזמנים. לדוגמה, חתונה של 300 מוזמנים תעלה לכם בין 105 ל- 124 אלף ש"ח לפני מע"מ. תלוי בעונה וביום החתונה.

מי התחתן שם? לינוי בר גפן

קהל היעד? אנשים פשוטים ורומנטיים, שמחפשים חתונה אינטימית, שיודעים להעריך איכות ומוכנים גם לשלם עליה.

אולם לורנס (צילום: אורי מרשנסקי)
המרפסת והבר של לורנס | צילום: אורי מרשנסקי

בשורה התחתונה: "לורנס" הוא מקום עם אופי מיוחד ורק ברגע שתיכנסו אליו, תדעו אם אתם אוהבים או לא. השילוב של קייטרינג שלף, בר ברמה הגבוהה ביותר והייחודיות של המבנה העתיק מבטיח לאורחים שלכם חוויה מהנה. אהבתי מאד.

בפעם הקודמת: מבקר החתונות פלש ל"שבע": המקום התל אביבי החדש

>> מחפשים מקום להתחתן בו? הכירו את המקומות החדשים שנפתחו השנה