אחד הדברים שכל זוג מצפה לו מיד אחרי החתונה הוא ממש לא הסקס של ליל הכלולות, כי אם קבלת הדיסק של התמונות והסרט הערוך. זוהי הדרך היחידה לדעת באמת מה היה, כמה אכלו באמת וכמה שיכורים היינו בסוף כשנישקנו צרפתית את הדוד מאמריקה. ובכן, הזוג אמרה וג'ויה החליטו שאם כבר, אז כבר: אלה הרימו הפקה משובחת ויצרו את קליפ החתונה הכי שווה שנתקלנו בו לאחרונה. אם את בדרך לחופה, את חייבת להציץ בו.

אין תמונה
שיחקו אותה. אמרה וג'ויה
 
דרוש רב עם ביצועים טובים על הרחבה

הסרט צולם ביום החתונה עצמו, ב-26 במרץ, השנה. הכוכבים הם כמובן החתן וכלה, וכל הניצבים משתפי הפעולה הם האורחים באירוע עצמו – מהשושבינות, דרך הסבא ועד הכומר. "רצינו ליצור סרט וידאו משל עצמנו עם השיר האהוב עלינו "the time" של הבלק אייד פיז, וזה מה שיצא. תודה רבה למשפחות ולכל החברים ששרו ורקדו כמו משוגעים. אנחנו אוהבים אתכם". כתב הזוג בעמוד היוטיוב שלו.

אז מה צריך כדי ליצור קליפ כזה? ראשית, הבנה ברורה שאת הולכת לעבוד בחתונה שלך. בקבלת הפנים, בטקס עצמו ועל הרחבה. מצד שני, מי לא עובד בחתונה שלו במינגלינג מתיש ועצבני בלאו הכי? שנית, את חייבת אורחים זורמים שלא מעקמים פרצוף כשהמצלמה מתקרבת לקלוז אפ, ורצוי גם כאלה עם חוש קצב חצי סביר. כמו כן, בהגיעך לבחור רב מוטב שתבדקי גם איך הביצועים שלו על הרחבה או היכולות הווקליות שלו בשירה, וחשוב לא פחות – עלייך לבחור צוות צילום ועריכה משובחים שיודעים את העבודה. 
אין לכם כוח לעשות לעצמכם? בקשו מהחברים שיכינו לכם קליפ

תכלס, מרגיש לנו כמו הרבה מאוד עבודה, וזה עוד בלי להזכיר שצריך לרצות את כל האורחים עם הסטייק פילה שבחרתם. מצד שני, זאת יופי של מזכרת להראות לנכדים. חומר למחשבה.

>> ולפעמים החגיגה נגמרת: תמונות מסוף האירוע