למרות שעונת החתונות מתחילה באביב ונמשכת אל תוך הקיץ, דווקא לחתונה בסתיו ובחורף יש הרבה יתרונות. החום שנשבר, המחירים הנמוכים יחסית והאווירה הרומנטית הם רק חלק מהם. אז אם חבר שלך טרח לכרוע ברך בתחילת אוקטובר, דעי שאין לך שום סיבה הגיונית לחכות עד יולי. תסגרי תאריך עוד החורף הקרוב.

כלה במגפיים ומטריה (צילום: Jamie Grill, Istock)
את הרבה פחות מזיעה בחורף. זה בדוק | צילום: Jamie Grill, Istock

1. אווירה. צריך להודות על האמת, הרבה יותר רומנטי להתחתן בחורף. הרוח נושבת, השמיים מתמלאים בענני גשם (בעזרת השם), וכל הזוגות נוטים להתקרב זה לזה בשביל להתחמם. אחח, זו רומנטיקה...

2. בגדים. בין אם זו שמלת כלה מפוארת או חליפת חתן מעונבת - קל יותר ללבוש אותם במזג אוויר קריר מאשר כשחם ולוהט. שלא לדבר על זה שהם גם יהיו זולים יותר בתקופה זו של השנה.

3. גשם. אם יהיה לנו כזה, הוא אמנם עלול לעכב את האורחים בדרך לחתונה, אך מצד שני, הוא גם סיבה טובה להגיש סנגריה חמה בקבלת פנים, ושבירת הכוס כשברקע רעש הטיפות הכבדות היורדות על חלונות אולם האירועים, יוצרת חוויה הרבה יותר מיוחדת.

4. די.ג'יי. תוכלו להשיג את הדי.ג'יי הנחשק שלכם בסכום הרבה יותר נמוך ממה שתצטרכו לשלם בקיץ. אתם גם תגלו כי שגם הדי.ג'י הכי מבוקש בקיץ, בחורף הוא חצי מובטל.

5. הורים. הם ישמחו אם תתחתנו בכל שלב שהוא, אך העלויות הזולות (יחסית) של חתונה בחורף תשמח אותם יותר. חוץ מזה, בחורף המבוגרים הולכים לישון מוקדם יותר - מה שיתן לצעירים יותר זמן פנוי להשתולל על רחבת הריקודים.

6. ורדים. את הפרח הרומנטי ביותר גוזמים בחורף, מה שאומר שעכשיו תקבלו אותם טריים מהשדה ישר לחתונה.

7. זיעה. גם אם נרקוד כמו משוגעים במשך 3 שעות בחתונה חורפית, עדיין נזיע פחות בהשוואה לחתונה קיצית.

8. חמישי. היום הנחשק ביותר בשבוע בקרב המתחתנים הוא המועד היקר ביותר בעונת הקיץ. בחורף, לעומת זאת, אתם עשויים לשלם על חתונה ביום חמישי כאילו היה מדובר ביום שני.

9. טיימינג. אם הצעתם נישואים ממש לאחרונה ואתם מפחדים לחכות עם האירוע הדרמטי עד לקיץ הבא, מהרו להזמין את האולם והקייטרינג כבר עכשיו. גם זול יותר וגם מהיר - מה עוד צריך?

10. ירח דבש. נכון שכאן קר, אבל יש מקומות בעולם שחם בהם הרבה פחות. אוסטרליה למשל. דרום אפריקה, אם אתם בענייני ספארי, וכמובן הגלאפגוס יקבלו אתכם בברכה.

11. כובעים. אחד מאביזרי האופנה הלוהטים ביותר בשנים האחרונות לא ניתן לשימוש בקיץ הלוהט, אבל בחורף יכול החתן להתהדר בכובע ייחודי שיהפוך את ההופעה שלו למיוחדת ולשונה מהרגיל. טוב, קצת הגזמנו, אבל האופציה בהחלט קיימת.

12. לחות. בואו נהיה כנים: אם כבר צריך לנשק את כל הדודות על שתי הלחיים, כדאי לעשות זאת בתנאים פחות לחים.

13. מינימום מוזמנים. הצורך בכסף ומיעוט האירועים יניעו לא מעט מאולמות האירועים להסכים לקיים אירועים מצומצמים יותר בהשוואה לאלו שהם מקיימים בקיץ.

14. "נו, מתי תתחתנו?" נמאס לכם כבר מהשאלה הזו? הפתיעו את כולם עם חתונה מוקדמת שתשכיח את שנות רווקותכם הממושכות ותגרום קצת נחת לסבתא.

15. סלון כלות. לא בטוח אם, בדומה לנותני שירותים אחרים, יגבו מכן פחות כסף בקיץ. דבר אחד בטוח: הם יהיו עסוקים פחות ופנויים יותר לשרת אתכן.

16. עלויות. אמרנו את זה כבר אבל הפעם נגיד את זה ברור וחד משמעי: חתונה בחורף עולה פחות.

חתונת חורף (צילום: Shelly Perry, Istock)
הרי את מקודשת לי תחת מטריה זו. אין רומנטי מטיפות הגשם | צילום: Shelly Perry, Istock


17. פנויים-פנויות. חתונה היא אחד מאירועי הפנויים-פנויות החשובים ביותר של השנה. מנגד, החורף זו העונה הבודדה יותר של השנה. עזרו לחבריכם וחברותיכם הרווקים וארגנו להם מפגש פו"פים מושקע.

18. צ'קים. בחורף מתחתנים פחות. במילים אחרות: הסיכוי שלכם לקבל צ'קים נדיבים יותר, גדול יותר דווקא עכשיו.

19. קייטרינג. כמו כל נותני השירותים, גם הם עשויים להיות זולים ופנויים יותר בתקופה זו של השנה.

20. רב. לא משנה איזה סוג של רב אתם רוצים, בעונת החורף הם פנויים יותר בהשוואה לקיץ.
 
21. שיער. כמו האיפור, כך גם השיער שלכן יחזיק מעמד טוב יותר בחורף בהשוואה לקיץ.

22. תאריכים. הרבה יותר קל לסגור את התאריך הרצוי בתקופה שבה יש פחות תחרות עם זוגות נוספים.

סייעו בהכנת הכתבה: קבוצת ד'פלוס, המפעילה את אולם האירועים סטואה, אתר מתחתנים ואולם דניאל

הכתבה המלאה התפרסמה באתר ifeel. לבחירת מגזין במתנה לחץ כאן

>> טיפים לארגון חתונת חורף