"הוא השכיב אותי על המיטה"

"אני לא זוכרת את המילים המדויקות שלו, חוץ מ'וואוו' ו'מטורף'. מה שאני כן זוכרת בדיוק רב, זה שמיד אחר כך הוא אמר לכל הנוכחים בחדר (שני צלמים ושלוש חברות): 'טוב, לכו', והשכיב אותי על המיטה. באותו רגע בדיוק הודיתי על כך שבחרתי בשמלה לא קצפתית ובתסרוקת קלילה ששורדת גם הנחתה כזאת".
(חן וטל)

אין תמונה
חבר'ה, צאו ותנו לנו אוויר. טל מאוד מרוצה מחן

 "הוא שאל אם זה לתמיד"

"אני זוכרת בבירור את התגובה שלו. הוא הסתכל עליי ואמר לי: 'ממי את יכולה להישאר ככה לתמיד?!'. כן, בטח, אחרי 2 הריונות שבהם העליתי במצטבר 41 קילו, נשירת שיער, הנקות, שאיבות ועוד כמה דברים שהשתיקה יפה להם, בטח שאני יכולה. בקטנה".
(חלי ואמנון)

אין תמונה
אחרי שתי לידות, הלוואי שאשאר ככה כל החיים. חלי ואמנון

 "הוא דיקלם את מה שביקשתי"

"לפני האירוע הסברתי לבעלי בצורה ברורה וחד משמעית, שלא משנה מה הוא יחשוב על איך שאני נראית כשהוא בא לאסוף אותי, הוא חייב להתפעל, להתרשם ולא לשכוח לומר את המשפט: 'וואי , וואי, איזה מהממת את!'. והוא לא אכזב. כשהוא בא לקבל אותי היכן שהתארגנתי, הוא חזר על המילים האלה בדיוק. זה היה קורע מצחוק".
(שירלי ורוני)

אין תמונה
את מהממת. את מהממת. רוני מדקלם באותנטיות

"הוא ביקש מראש שלא אתגנדר"

"לפני שטל יצא מהבית, הוא אמר לי 'רק בבקשה, אל תתאפרי כבד מדי', וזה כבר עצבן אותי. כשהגעתי לשטח החתונה ובאתי לפגוש אותו, פחדתי שהוא ימשיך לבאס ויגיד שזה יותר מדי, אבל הוא התלהב ואמר שזה מהמם. יש לו מזל"
(נועה וטל)

אין תמונה
הוא ביקש שלא אתאפר יותר מדי. חצוף. נועה וטל

"היה ביג לייק"

"הוא היה די בשוק, או לפחות נראה ככה. האמת שזה היה רגע מאוד מרגש. מה גם שאני בדרך כלל שלוכית לעומתו, ובחתונה הייתי מאוד אלגנטית. בקיצור, היה ביג לייק".
(נועה וצביקה)

אין תמונה
היה ביג לייק. נועה וצביקה

"אמרת שלא תעשי יותר מדי בשיער"

"אני יודעת שהוא חשב שאני מהממת את החושים, אבל האמת שנפלט לו משפט מפגר ומצחיק כאחד. הוא אמר: 'אמרת שלא תעשי יותר מדי בשיער', כי דיברנו לפני זה שהוא רוצה משהו פשוט. מצד שני, אחר כך הוא הקדיש לי שיר וחיים שלמים של אושר ופירגון, וילד אחד מהמם. אז הוא די פיצה על ההערה הזאת"
(מאיה ואלדד)

אין תמונה
מעלפת את החושים. מאיה ואלדד

"ממי, אני יכול להגיד לך משהו"

"ברגע שאידן בא לאסוף אותי, הוא מאוד אהב את השמלה ואת איך שנראיתי. אבל אחרי כמה חודשים הוא הפתיע אותי. 'ממי, נכון שעבר כבר מספיק זמן מהחתונה?', הוא שאל יום אחד. 'אז אני יכול להגיד לך משהו?', הנהנתי. 'אז רק רציתי להגיד לך שלא כל כך אהבתי את מה שעשו לך בשיער. הייתי מעדיף שתהיי עם השיער המתולתל הטבעי שלך'. הסתכלתי עליו במבט של רוצחת. ואז הוא אמר, 'אבל ממי, עבר מלא זמן מאז החתונה, חשבתי שאני יכול להגיד לך הכל'. אמרתי לו: ממש לא הכל. יש דברים שצריך לקחת לקבר".
(יעל ואידן)

אין תמונה
יש דברים שצריך לקחת לקבר. יעל ואידן

"הוא אמר לי שאני מהממת"

"הוא היה מאוד נרגש ומאושר. בדיעבד גם הבנתי שהוא לא חשש לרגע שאהיה מוגזמת מדי. מהיכרות איתי, הוא היה בטוח שאלך על איפור נקי ולא אעשה יותר מדי שטויות בשיער, עד כדי כך שלא יצליח לזהות אותי. אין ספק שהצליח לי".
(ענת ורמי)

אין תמונה
לא חשש לרגע. רמי וענת
>> תתחתני איתי? קולקציית שמלות הכלה של אלון ליבנה
רוצה שופינג איכותי מהבית? היכנסי ל-StyleRiver