טינדר לא ידועה אמנם בתור אפליקציה למחפשי קשר רציני וארוך טווח,  אבל יש לנו תחושה שהניסוי הבא היה מקבל את אותן התוצאות העגומות גם באתרי היכרויות אחרים. היילי קווין, שמכנה את עצמה "מומחית לדייטים", ביקשה לבדוק מה מושך גברים לצאת לדייט, או נכון יותר: מי מושכת אותם. לשם כך, היא פתחה שני פרופילים - אחד של בחורה סולידית וחובבת טיולים, והשנייה של בחורה שלא מגלה על עצמה הרבה מעבר לעומק המחשוף שלה. נחשו מי קיבלה פי שלושה (!) יותר פניות. 

כדי להוכיח שגברים הם יצורים שטחיים, יצרה קווין כאמור שתי פרסונות. בכרטיס של הראשונה, הוצגו תמונות שלה בבגדים פשוטים למדי, ובתיאור המילולי נכתב כי היא חובבת יוגה וטיולים. הפרופיל השני נפתח עבור "סוניה" - לא אחרת מאשר קווין עצמה, במחשוף פרובוקטיבי, ריסים מודבקים ושורת היכרות שטחית למדי ("אוהבת את החיים, אוהבת את החברים שלי, נשיקות וחיבוקים").

קווין סימנה "לייק" בדיוק לאותם גברים משני הפרופילים, אולם בעוד שרק 195 גברים סימנו לייק בחזרה לזו "הרגילה", לא פחות מ-324 גברים הביעו את חיבתם הווירטואלית ל"סוניה". "מטריד שאנשים מעדיפים גרסאות מרוככות ושטחיות יותר של המציאות, ומחפשים משהו מושלם שלא ממש קיים", אמרה קווין בראיון ל"דיילי מייל". "בעיניי, זה מונע מהם להשיג דברים אמיתיים בחיים. הדבר היחיד שמשמח אותי בניסוי שלי הוא שהפניות שקיבלתי לפרופיל של 'היילי' היו רציניות ומעניינות יותר, מה שמוכיח שאתה מקבל את מה שאתה נותן". 

היילי קווין - מבחן טינדר (צילום: מרקורי פרס)
הנה אני עם מחשוף | צילום: מרקורי פרס

אמה ג'ונס (צילום: WALES NEWS)
והנה אני שוב, חובבת טיולים | צילום: WALES NEWS

עוד בערוץ הנשים:

>> מבטטת כורסה לאמא חטובה: המהפך מעורר ההשראה של ענת
>> רק היום: חזה מוגדל ל-24 שעות בלבד
>> מכנסי יוגה שנלבשים ללא תחתונים