לפני שנה, בערך בתקופה הזו, שחררה דיור את חולצת הטי שירט המפורסמת שלה עליה נכתב "כולנו צריכים להיות פמיניסטיים". נראה כי זו הייתה רק יריית הפתיחה: עוד ועוד מותגים דהרו על הגל הפמיניסטי וניכסו לעצמם אמירות אקטיביסטיות מלאות השראה והעצמה נשית. אין מה לעשות, פמיניזם מוכר. 

קוברגירל, מותג האיפור האמריקאי הוותיק, הצטרף גם הוא לחגיגה ובחר בפרזנטורית שיכולה להייחשב מפתיעה: מאיה מאסק, יזמית, דיאטנית, דוגמנית, ואה, כן אישה בת 69. יש מצב שאתם לא לגמרי מכירים את השם הזה, אבל הפנים שלה בטוח מוכרות לכם. מאסק מדגמנת למעלה מ-50 שנה, ואת כל קריירת הדוגמנות שלה עשתה לצד פיתוח העסק שלה בתחום התזונה וגידול 3 ילדים. רק על זה מגיע לה.

"מאיה מייצגת את הכוח ואת החשיבות של הגיוון בעולם היופי", אמר סגן מנהל בכיר בחברה עם צאת הקמפיין המדובר, "וזה בדיוק מה שאנחנו רוצים להעביר בקאברגירל - חיבור לזהות הייחודית שלנו וגאווה במי ובמה שאנחנו". 

A post shared by Maye Musk (@mayemusk) on


נראה כי ההחלטה הזו של מותג האיפור, מושכת באזז ככל שתהיה, הינה רק חלק ממגמה מתרחבת ומבורכת המתרחשת כיום בתעשיית היופי. יותר ויותר מותגים מרחיבים את אידיאל היופי ובכך, בעצם, גם בוראים אותו מחדש. ל'וראל כבר מזמן בוחרת בנשים בוגרות יותר (ג'יין פונדה, הלן מירן, סוזאן סרנדון), איזבלה רוסוליני מייצגת את לנקום ומותגי איפור וטיפוח אחרים בוחרים לשלב מגוון רחב יותר של דימויי גוף וצבעים. 

מאסק עצמה כותבת כי הרצון ליצג את מי ומה שהיא עזרו לה בעבודתה מרובת השנים בתחום, והיא משוועת לכך שעוד נשים ירגישו אמיצות וחזקות מספיק להבין שהן יפות כמו שהן. אין ספק שהיא דוגמה חיה לכך, כי לפי הכתוב באתר שלה לרגל יום הולדתה ה-60 היא החליטה שהיא מפסיקה לצבוע את שיערה, הסתפרה קצר ואימצה את המראה הכסוף. 

A post shared by COVERGIRL (@covergirl) on


ויחד עם זאת, מאסק כתבה באינסטגרם שלה שההצעה לשמש כ"נערת שער" עבור קאברגירל הפתיעה גם אותה. "מי דמיין שאחרי כל כך הרבה שנים שקאברגירל לוקח דוגמניות צעירות ויפהפיות, אני אבחר לייצג אותו בגיל 69? זה רק מראה שאסור לוותר אף פעם. תודה לכם, קאברגירל, שכללתם אותי בין הדוגמניות המגוונות שלכם. היוופי באמת מתבטא בכל הגילאים".