הכירו את אייזנברג - מותג טיפוח עור ובשמים יוקרתי. נשים מכל קצוות תבל כבר מזמן התאהבו עד מעל הראש וכעת הגיעה שעתן של בנות ארצנו להכיר את החברה השיקית. לא צריך לטוס רחוק עבורה, החברה נחתה זה עתה על אדמת הארץ, או יותר נכון – אדמת נתב"ג.
15 שנה של פיתוח – עד התוצאה המושלמת
הבה נחזור שלושים שנה אחורה. השנה היא 1985, וז'וזה אייזנברג, אז יזם איטלקי בתחילת הדרך, מחליט להקים מותג יופי. מטרתו העיקרית הייתה ליצור מותג איקוני שיותיר את חותמו בעתיד. אחרי 13 שנה של מחקר מדעי ושנתיים של בדיקות רפואיות וקליניות, הוא פיתח את מה שכינה "פורמולה טריו-מולקולרית". בשנת 2000, הוא השיק את המותג "ז'וזה אייזנברג" ושנה לאחר מכן קיצר את שמו ל"אייזנברג" – קצר וקולע, ומתאים גם לממשיכו של ז'וזה – בנו אדמונד אייזנברג, שאמון כעת על פיתוח המותג.
שנה לאחר מכן השיקה החברה את ליין מוצרי הטיפוח הראשון שלה, המבוסס כולו על אותה הפורמולה, ואייזנברג הפכה במהרה לשם דבר בקרב נשות החברה הגבוהה חובבות התמרוקים.
הפורמולה המפורסמת, כאמור פרי 15 שנות מחקר ופיתוח, מורכבת משלוש מולקולות בעלות סגולות אנטי אייג'ינג למניעה ושיקום אפקטיביים אל מול פגעי הזמן. המולקולות יוצרות פעולה משולשת – סילוק תאים מתים, הטמעת המרכיבים הפעילים והחדרת חומרי הלחלוח וההזנה. שילוב יוצא דופן זה של מרכיבים טבעיים עם טכנולוגיה מתקדמת נמצא בכל מוצר טיפוח עור ייעודי של אייזנברג והפיתוח המדעי מוגן בפטנט בעולם כולו.
אמנות הבישום
אין ספק שהמותג אייזנברג קיבל את עיקר המוניטין שלו בזכות שני פיתוחים עיקריים: הראשון טמון בהמצאת הפורמולה הטריו מולקולרית פורצת הדרך, היא זו שהזניקה את המותג והפכה אותו לשחקן חדש, צעיר, נמרץ וייחודי במגרש הטיפוח. הפיתוח השני הוא של קו הבשמים של אייזנברג, בשנת 2011, כקולקציה בלתי נשכחת בשם ""L'Art Du Parfum.
הקולקציה בת 15 בשמים וייחודה, מלבד הניחוחות המטריפים – הוא בעיצוב האריזות היפיפה. הקולקציה היא פרי שיתוף פעולה עם האמן חוארז מקאדו, צייר ברזילאי שעבודותיו צבעוניות ומלאות חיות – מי שנחשב לצייר הפיגורטיבי הטוב בתקופתו. אייזנברג פנה למקאדו כדי שיתרגם לתמונות את הרגשות אשר עלו בו כאשר יצר את הניחוחות. כך יצרו השניים מסע סוחף חושים לעולמו של אייזנברג המבטאים חושניות, אמנות, יוקרה ויופי. הציורים המדהימים הללו מלווים את המותג גם היום, וניתן אף לרכוש צעיפי משי הנושאים הדפסים של אותם ציורים.
מעבר לרגש הבא לידי ביטוי באופן ויזואלי, אייזנברג רצה "לשמוע" מילים מתנגנות המשקפות את בשמיו – כך, כל בושם מלווה בפואמה ייחודית. שמות הבשמים חושניים לא פחות מהאריזה והניחוחות, עם מגוון ביטויים בצרפתית, למשל: פיתוי, אדום ושחור, החטא ועוד.
בעקבות הקונספט של L'Art Du Parfum, הוציא המותג קולקציית בשמים מתוחכמת חדשה: תמציות בשמים. למעשה מדובר בריכוז מחודש של תשעה הבשמים של אייזנברג. "עונדים" את התמצית ממש כמו תכשיט, מספר טיפות יבטיחו שהניחוח ישאר לזמן רב - ריכוז התמצית מגביר את החיוניות של התמציות המרכיבות אותו ושל האישה העונדת אותו.
ייחודיות ועבודה קשה
המותג משווק ב-6,000 ערוצים ברחבי אירופה, וכן בסין, איחוד האמירויות הערביות ובשנה שעברה נחת מותג היופי בסיאול שבקוריאה הדרומית.
אייזנברג השיק עד היום 75 מוצרי טיפוח לנשים ולגברים, מתוכם 24 בשמים ותמציות בשמים. ראוי לציין כי הדרך בה חדר המותג לתודעת הקהל שונה מהכיוון שאנחנו בדרך כלל מכירים. לא מפורסמים ומפורסמות, סלבריטאים, דוגמניות ושלל דמויות שמפנות את הזרקורים אל מותגי יופי ואופנה, כי אם דרך עבודה קשה מאחורי הקלעים – של פיתוח בלתי פוסק, היא זו שהובילה לאהבת הצרכנים והצרכניות.
הדוגמא הטובה ביותר לעבודה קשה ניצבת בתחילת דרכו של המותג - העובדה שבמשך 15 שנה עבד ז'וזה על הפורמולה המפורסמת שלו. אין ספק שהעיקשות חסרת הפשרות היא רק חלק מתכונותיו של האדם העומד מאחורי המותג – יזם יצירתי ונחוש, חסר פשרות, קפדן, אדריכל של עולם משלו עם זיקה עזה להיי-טק, חדשנות ואלגנטיות.
חדש בדיוטי פרי: EISENBERG PARIS לפרטים >>