ישראל אוהבת משדרי אירוויזיון, וזה מוכח מדי שנה בטבלאות הרייטינג. והדבר האחד שצופים ישראליים אוהבים יותר ממשדר אירוויזיון ממוצע זה משדר אירוויזיון בו ישראל מועמדת רצינית לזכייה. לאורך כל שבוע השידורים של "כאן" מבימות האירוויזיון בליסבון, צבר תאגיד השידור הישראלי נתוני צפייה מרשימים מאוד, שהגיעו לשיא באירוע הגמר ששודר בלילה.

משדר הגמר השיג רייטינג ממוצע של 35%, ויותר ממיליון צופים לכל אורכו. רגע השיא - הופעתה של נטע ברזילי בביצוע לשיר הזוכה, "Toy" - התרחש בשעה 23:51, ונתוני הצפייה שנמדדו בו עומדים על 47.9% ויותר מ-1.4 מיליוני צופים, נתון שיא ל"כאן". כמות הצופים דעכה קלות לאורך תהליך ההצבעה הארוך, אבל קפצה שוב ברגע ההכרזה על ישראל כמנצחת קצת לפני השעה 2 בלילה, ועמדה שוב על רייטינג של 35%.

השידור החי של משדר הגמר בעמוד הפייסבוק של "כאן" הצליח למשוך יותר מחצי מיליון צופים מזדמנים ועקביים, ופוסט ה-Live של התאגיד גרף עד כה יותר מ-43,000 תגובות. כמו כן, דיווחו ב"כאן" על חשיפה של יותר מ-750,000 גולשים ישראליים לתכני האירוויזיון שהועלו לפייסבוק.

הרייטינג בישראל נמדד בשיטת ה"פיפל-מיטר" מאז 1998, ושיא הצפייה שייך גם היום לאירוויזיון 1999, שנערך בירושלים אחרי זכייתה של דנה אינטרנשיונל שנה לפני כן. השידור מירושלים גרף 49% צפייה במשקי הבית היהודיים, אם כי כמות הצופים אז היתה נמוכה יותר מהמשדר אמש ועמדה על יותר מ-1.2 מיליוני צופים. כמות הצופים הפוטנציאלית גדלה בשנים שחלפו מאז, מה שמסביר את הגידול בכמות הצופים שלא התגלם, בהכרח, באחוזי הרייטינג.