"המקרר הוא לב הבית של כולנו ובתכנית הערב הוא הופך לטרקטור שמייצר רעש רציני, אבל למעשה 'יצרנו' תקלה שכל פרח טכנאים מתקן בדקה", מספר חיים הכט על מה שצפוי לנו הערב (21:00) בתכנית סיום העונה של "יצאת צדיק".

אחרי פרקי הסלולר, האינסטלציה וההשוואות בין ברלין לרחובות, החליטה מערכת התכנית לסיים עונה עם אחד ממוצרי החשמל הכי חשובים בבית. לכבוד תכנית הסיום התראיין הבוקר חיים הכט לתכנית "הבוקר של קשת", שם סיפר לגלית קוטמן יואב לימור על המבחן בו עמדו טכנאי המקררים. "למעשה התקלה שנראה הערב היא באזיקון שמאגד צמה של חוטי חשמל והקצה השתחרר, נגע במאוורר ועשה רעש בלתי נסבל. כל מה שהטכנאי צריך היה לעשות הוא להוציא קאטר, לחתוך את הקצה, וזהו – 150 ₪ והוא צדיק אמיתי".

למרות התקלה הפשוטה, גם הערב, כך מספר הכט, התייצבו כמה נותני שירות שניצלו את המצב. "כמו שתוכלו לראות הערב, גם הפעם התייצבו טכנאים שבמפורש מגיעים, מזהים קורבן ומחליטים לקרוע אותו. מה שנראה היום הוא מופע לא יפה, של בן אדם לא ישר שעושה הצגה שלמה, ובסופו של דבר החשבון מגיע ל-5000 שקלים. אנחנו יושבים שם ותמיד נדמה לנו שראינו הכל ואי אפשר להפתיע אותנו, אבל הנה, זה קורה שוב ושוב. התחושה היא שהציבור צריך את "יצאת צדיק", וכך גם בעלי המקצוע שזקוקים למותג הזה".

"יצאת צדיק" הערב ב-21:00