הרבה לפני שחיים אתגר נכנס לניידת הבקרה של "יצאת צדיק", חיים הכט היה זה שתפס נוכלים והכתיר צדיקים בתכנית. אבל הערב, השניים הולכים לאחד כוחות בפרק פתיחת העונה (אחרי החדשות, קשת 12), ויש להם סיבה מצוינת. אחד הטכנאים שהוזמן לתקן תקלה הוא לא אחר מהנוכל המוכר ביותר בתולדות התכנית.

"מדובר בעבריין המורשע אריאל ברוכים בכבודו ובעצמו", מכריז אתגר בשנייה שזיהה את הטכנאי שנכנס בדלת. אותו ברוכים היה ראש רשת נוכלים שכונתה "כנופיית המגנטים", אשר חיים הכט וצוות התכנית תפסו אותם לפני מספר השנים והתחקיר הביא לעצירתם וכליאת חלק מהמעורבים. 

אתגר העלה את הכט לשיחת וידיאו, והמנחה המיתולוגי שיתף: "האיש הזה הוא מגה נוכל. אני בחיים לא אשכח שלכדנו אותו בסוף במגרש חניה בחולון והוא אפילו לא מצמץ. אבל כל נבל 'ביג'י יומו', בסוף תפרנו אותו חזק", אמר והוסיף: "זאת הייתה להקה של טורפים אלימים, הוא לא היה לבד, זה היה ברוכים והחבורה. הם צדו קשישים וקרעו אותם בלי רחמים. הם לא רק שדדו את הקשישים, הם רמסו את כבודם, אנחנו פגשנו אנשים מפורקים".

לאחר פרסום התחקיר, ברוכים נכנס לכלא ורק לאחרונה שוחרר. הערב, הוא יקבל הזדמנות שנייה ומערכת "יצאת צדיק" תבדוק האם הנוכל השתכלל או שאולי התקופה במאסר גרמה לו ללכת בדרך חדשה.