אחרי שצחקנו, בכינו והתרגשנו יחד איתם בעונה הראשונה, "פלפלים צהובים" חוזרים מחר ב-22:30 (פרק נוסף בחמישי באותה שעה) לעונה שנייה, עם דילמות חדשות, מפגשים מסקרנים וילד אחד קטן שהפך לכוכב גדול.

"תמיד כיף להיפגש שוב", אומרת עלמה כשהגענו לשוחח איתם במהלך צילומי הפרומו לעונה החדשה שהתקיימו לא מעט זמן אחרי הצילומים לסדרה עצמה, "נורא נהניתי לצלם את העונה השנייה, זו הייתה חוויה חד פעמית", היא משתפת, ויוסי מרשק, בעלה הטלוויזיוני וחבר קרוב מחוץ למסך, טוען שמחכה לנו עונה מיוחדת: "העונה השנייה מעולה, באמת, ראיתי אותה והיא ממש טובה".

כל המשפחה (צילום: רועי ברקוביץ)
כל המשפחה | צילום: רועי ברקוביץ
"אנחנו צוחקים מאוד בקלות"

בזמן שעלמה מקבלת הוראות מהבמאי כשלצידה הכוכב הבלתי מעורער של הסדרה, הילד, מיכאל זפסוצקי, מרשק מספר שעלמה היא שחקנית נהדרת, ופרטנרית מעולה, וגם מעדכן שלמרות האופי של הסדרה, צחוקים היו עניין קבוע על סט הצילומים: "זו כאילו סדרת דרמה רצינית, אבל במהלך הצילומים הרסנו שם המון טייקים בגלל צחוקים, בכלל, אנחנו צוחקים מאוד בקלות", הוא אומר.

עניין נוסף, שמעסיק לא מעט אנשים שעוקבים אחרי הקריירה הצבעונית של עלמה, הוא איך היא מצליחה לשלב בין שלל התפקידים הקומיים שהיא מורגלת בהם, לתפקיד ב"פלפלים". התשובה אגב, פשוטה משחשבתם: "ארץ נהדרת" ו"פלפלים" הולכות להיות משודרות השנה בסמיכות", היא אומרת, "זה יהיה קצת מוזר, אבל אני מרגישה ברת מזל שאני יכולה לעשות את שניהם ולנוע בין העולמות."

עלמה ומיכאל (צילום: רועי ברקוביץ)
עלמה ומיכאל | צילום: רועי ברקוביץ
מי צפוי למות בפרק השלישי?

אבל, עם כל הכבוד לעלמה ויוסי, אם יש דמות אחת שכבשה את הלבבות של כולכם, זו כאמור הדמות של מיכאל, הילד שאובחן כאוטיסט בעונה הראשונה, ומאז כבר הספיק לגדול בכמה שנים, והיום מסכים לגלות שבחיים מחוץ למסך בכלל לא היו לא שאיפות להפוך לשחקן: "בהתחלה חשבתי שאני אהיה רקדן, אני רוקד סגנונות רחוב כמו ברייק דאנס", הוא מעדכן ומספר על תחושותיו לגבי העונה החדשה: "היה כיף ומעניין יותר לצלם את העונה השנייה."

מרשק, שעומד בצד וצוחק אחרי שהוא אומר בהומור שהוא צפוי למות בפרק השלישי, מחליט בכל זאת להיות רציני לרגע, ומספר על הדילמות שצפויות לעבור הדמויות בעונה הקרובה; האם להביא לעולם ילד נוסף, ולאיזה מסגרת חינוכית ישלחו את בנם הבכור? עניין שמתקשר בקלות לדברי הסיכום המדויקים של עלמה: "הסדרה הזו הביאה משהו מאוד אמיץ מבחינת הכותבת, וכשזה אמיתי, זה נוגע."

פלפלים צהובים חוזרת בשני פרקים: רביעי (15/1 ב-22:30) וחמישי (16/1 ב-22:00). והחל משבוע הבא, בכל חמישי ב-22:00