פלפלים צהובים (צילום: פיני סילוק,  יחסי ציבור )
מסכמים עונה | צילום: פיני סילוק, יחסי ציבור

ביום חמישי הבא ישודר הפרק האחרון בעונה השנייה של "פלפלים צהובים", בו סיום ההיריון של איילת הופך דומה יותר ויותר לסיום ההיריון עם עומרי ונקלע לאותן מצוקות. איך צפויה להסתיים העונה, ומה מחכה לנו בפרק הסיום? כל התשובות יגיעו בשבוע הבא, אבל בינתיים אתם מוזמנים להיזכר בכל הרגעים הגדולים של העונה האחרונה, ולצפות במרתון כל הפרקים שישודר הערב ב-23:40.

פרק 1 - שמונים:עשרים

חמש שנים והמון שינויים עברו מאז סיום העונה הראשונה, ובמשפחת רוטנברג החיים עם הקשיים של עומרי הפכו לשיגרה. בפרק פתיחת העונה החדשה, איילת ויניב מתמודדים עם הבשורה על הסיכונים בהבאת ילד נוסף, והחלופות הקשות שמציע להם הרופא.

 

 

פרק 2 - זנב לאריות

איילת ויניב עוד מעכלים את הבשורה שקיבלו על הסיכונים הצפויים להם בהבאת ילד נוסף, ונאלצים להתמודד עם בעיה חדשה: הורי הילדים בכיתה של עומרי מתלוננים על התקפי הזעם שלו בטענה שזה מבהיל את ילדיהם

 

 

פרק 3 - כוכב הצפון

המצב בכתה של עומרי לא משאיר לאיילת ויניב ברירה: הם מחליטים לנסוע לבאר שבע כדי למצוא לו מסגרת חדשה ולהתרשם מבית הספר המיוחד בעיר. לצערם, הם מגלים מציאות אחרת מזו שדמיינו.

 

 

פרק 4 - לשחרר

עומרי מנסה להתרגל למציאות החדשה בבית הספר המיוחד, ושאר בני המשפחה מנסים להסתגל לכך שהוא ואיילת גרים שלושה לילות בשבוע בדירה של יעלי ויפתח בבאר שבע. 

 

 

פרק 5 - מיקוד ראייה

ההריון של איילת תופס אותה מוקדם משציפתה, והמגורים בבאר שבע יחד עם המרחק מיניב, נותנים את אותותיהם. וגם, יעלי מחליטה לפתוח את הלב בפני יניב ואיילת ומוצאת את עצמה במפגש טעון מול ד"ר דניאל.

 

 

פרק 6 - חמישים:חמישים

אחרי חודשים של ציפייה, נתי ואבני סוף סוף חוזרים מהודו. יניב לא יודע איך להתמודד עם ההחלטה של איילת, והיוזמה העסקית של אבישי מביאה עימה השלכות בלתי צפויות. 

 

 

פרק 7 - אם זאת בת

איילת חרדה מההיריון ומגיעה עם כל המשפחה לבדיקת האולטראסאונד. בעוד היא מקווה לגלות שהיא מצפה לבת, לרופא יש בשורה מפתיעה . וגם, מאיר מוצא את עצמו בלילה בחברת אישה חדשה.

 

 

פרק 8 - אלבום משפחתי

יניב ואיילת מבולבלים בהתמודדות מול עומרי, והחרדות שלה מההיריון מפנות את מקומן לחרדות חדשות. וגם, יניב מגלה באלבום התמונות המשפחתי אמת לא נעימה, ויעלי מנסה להבין את המשיכה הלא רצויה שלה לד"ר דניאל.

 

 

פרק 9 - רוחות הצפון

פורים מגיע למושב, ויניב ואיילת מתלבטים לגבי התחפושת אותה הוא אמור ללבוש. עוד בפרק: ליניב יש רעיון איך להפיג את החרדה של איילת מההיריון, אבל הרעיון שלו דורש מכולם לתת חתיכה של אמת מהלב.

 

 

פרק 10 - משפט צבאי

איילת מלווה את דליה לבדיקות הכימותרפיה ומגלה על מאובחן נוסף. עוד בפרק: דליה מתרחקת ממאיר בגלל הפלירטוטים שלו, ויעלי נאלצת להכריע האם להציג את הסרטונים של עומרי בכנס או לוותר על ההרצאה שלה.

 

 

פרק 11 - צרת רבים

איילת מגיעה לבדיקה אצל הרופא ויוצאת מודאגת. עוד בפרק: אחרי שיעלי הראתה את הסרטונים של עומרי בכנס, איילת מנתקת אותה מחייה ומתכוננת לעבור לדירה שכורה בב"ש.

 

 

פרק 12 - אליעזר והגזר

איילת מאושפזת בשמירת היריון, והלחץ גובר. בזמן שהמדדים שלה מטפסים, ד"ר דניאל מנצל את כשרון השירה שלו ומוצא דרך מיוחדת כדי להרגיע אותה. עוד בפרק: יניב נאלץ למלא את מקומה ועובר לגור אצל יעלי, ומתמודד עם כל הצדדים בחייו המורכבים של עומרי.

 

 

פלפלים צהובים, פרק אחרון לעונה, חמישי, 22:20

> לרגל יום המודעות הבינלאומי לאוטיזם, ישודר הערב (2.4, 22:30), הסרט "זה האח שלי", המביא את סיפורם של אחים לילדים אוטיסטים.