כתב, במאי ועורך: אור סיט | צלם: שי פרג | מקליט: גילי פרידמן | מפיקה: דנה בן ג'ויה

אין ספק שפרק הבכורה הכפול של ביום שהאדמה רעדה, דרמת המתח החדשה של קשת 12 מבית היוצר של עמרי גבעון (בשבילה גיבורים עפים), מסקרן אותנו במיוחד. אז מה עשינו? שלחנו את אור סיט אל סט הצילומים שנמצא בצפון הארץ, כדי להשיג כמה שיותר ספוילרים ממה שאנחנו עומדים לראות על המסך, החל מהערב ב-21:15 בערוץ 12.

"יש פה ענייני סודיות", הבהיר השחקן צחי הלוי, והוא לא היחיד ששמר על שתיקה: "נראה לי שאני יודע לשמור סודות", טען שלום מיכאלשווילי וצחק: "מה, להגיד שאני הרוצח של כל העונה? אל תשדרו את זה, אני לא יכול לספר לך כלום. מה שכן, כשקראתי את הסדרה הזאת, לא עניין אותי שום דבר אחר. ידעתי שאני רוצה שיהיה לי חלק בדבר, ואם עמרי היה אומר לי תהיה נערת מים, אני נשבע שהייתי בא ומחלק מים לכולם. העיקר להיות חלק מזה". 

בזמן שאנחנו עדיין מתחבטים עם עצמנו על אופי הדמות של מיכאלשווילי בדרמה החדשה, גבעון פנה להסביר לנו את העלילה קצת יותר לעומק. בכל זאת, מי אם לא הוא יכול לתת לנו תשובות. "קודם כל, טוב שהשחקנים מפחדים לדבר", פתח את הדברים והסביר: "זה מתחיל ברעידת אדמה בצפון הארץ. נפער בור מאוד גדול בתוך השמורה, ומתגלים שם שלושה שלדים. ואז מתברר שלשלושת השלדים, באופן בלתי מוסבר, יש פרופיל דנ"א תואם לשלושה אנשים חיים".

ליאנה עיון (צילום: שי פרג)
נו, איך יצא? | ליאנה עיון על סט הצילומים | צילום: שי פרג
נדב נייטס (צילום: שי פרג)
מי פותח איתו קבוצה בוואטסאפ? נדב נייטס על הסט | צילום: שי פרג

_OBJ

אם גם אתם עדיין מבולבלים, אל תרגישו לבד. אמנם אנחנו עוד לא יודעים איך ממשיכים מכאן, אבל בינתיים הצלחנו לקבל הצצה אל הדינמיקה בין השחקנים מאחורי הקלעים, או ליתר דיוק הדינמיקה בין נדב נייטס לשאר. "אני מאוד בודד פה בהפקה הזאת", התבדח נייטס בפנים רציניות למדי, "אין לי אף אחד. לדעתי כל לילה הם עושים איזשהו מפגש כזה ושותים ביחד כל ההפקה, כל החבר'ה. אף פעם לא הזמינו אותי. אני בטח לא בקבוצת וואטסאפ גם שיש להם". אז מי מתנדב לפתוח לנייטס את קבוצת החלומות? תרימו יד.