אחרי שרק בתכנית הקודמת פאולה ציינה שהיא מקנאה לליאון על דבר אחד: אקסיות. באורח פלא מגיעה לאולפן סנדרה רינגלר, שמתגלה בעצמה כאקסית של ליאון. בניסיון לשבור את המתח באולפן, ליאון ממהר להבהיר: "יצאנו פעם אחת והיה כיף וסבבה. אין מה לדאוג, אין צורך לקנא". רינגלר, שאת כישוריה הפוליטיים היטבנו לגלות במערכת הבחירות האחרונה, מתחמקת באלגנטיות מהסיטואציה, כשהיא מחמיאה לזוג רוזנברג: "הפתיחות ביניכם מקסימה".

סוגיית האקסים לא עוזבת את האולפן במהרה, וליאון מצליח להוציא מסנדרה וידוי מדהים: "כשהתחלנו לצאת שגב הודיע לי חד משמעית משמעית 'סביר להניח שבכל מקום שנלך אליו תהיה לפחות בחורה אחת שיצאתי איתה, אז בואי נחליט מראש שאני לא מתכוון לדווח לך, אל תשאלי שאלות. בזה סגרנו את העניין ואנחנו לא מדברים על זה". אחרי שכל יושבי האולפן הניחו לעבר לשקוע, סנדרה התפנתה לענות על שאלון התזונה של פאולה.

שגב משה וסנדרה רינגלר (צילום: אביב חופי)
לא מדווח על אקסיות. שגב ורינגלר | צילום: אביב חופי
 

מה הדבר הראשון שאכלת בבוקר?

"אכלתי תמר וכמה אגוזי מלך. זה היה לפני האימון. אחרי האימון אכלתי סלט עם טונה, גבינה, פרכיות.. אכלתי טוב בקיצור".

יש משהו שלא תסכימי לאכול?

"נהייתי מהמעצבנות האלה שיושבות במסעדה ואומרות 'בלי בצל חי, בלי שום חי, בלי פלפלים ובלי בשר חזיר', ועוד תחשבו שבעלי שף אז כולם מסתכלים עליי מוזר".

 על מה לא תוותרי?

"ירקות זה החיים. לפעמים כשאני בחו"ל אין לי מה לאכול. היינו לא מזמן באיטליה מדינת הגלוטן ומכיוון שאני נמנעת מגלוטן, ממש לא היה לי מה לאכול".

יש לך הרגל מגונה?

"דיאט קולה. זה הגילטי פלז'ר שלי".

יש משפט שקשור לאוכל ששמעת הרבה בבית?

"אצלי בבית תמיד אמרו 'את לא חייבת לגמור מהצלחת', אני זוכרת שהיו לי חברות שהיו להן טראומות מהבית והן היו אוהבות לאכול אצלנו, האמת דווקא אצלנו הן היו גומרות הכל מהצלחת".

הרגלי התזונה של סנדרה השאירו את פאולה כמעט חסרת מילים, אבל גם היא לא יוצאת מהתכנית "בידיים ריקות" וזוכה לקבל טיפ חשוב הנוגע להרגל המגונה שלה: "שתי כוסות של משקה דיאטתי זה כמות של ממתיקים מלאכותיים מאד גדולה. ניסויים הוכיחו, כי ממתיקים מלאכותיים משבשים את מנגנון הרעב והשובע משום שהגוף מקבל הרבה מאד אנרגיה בלי פחמימה. הייתי ממליצה לנסות גמילה".
בסיום שאלון התזונה ליאון לוקח את המושכות, ובאינסטינקטים של מנחה תכנית בידור, הוא מציב בפני סנדרה שאלות צהובות ומאתגרות במיוחד.

עד כמה את ושרה נתניהו קרובות?

"אנחנו חברות טובות, שרה היא אשה מקסימה, כל מה שכותבים עליה אין לו שום קשר למציאות. האדם שאני מכירה, ואני מכירה אותה לאורך זמן, היא אשה מתוקה, חמה, צנועה, פשוטה. שוב זאת החוויה שלי ממנה. יצרו בתקשורת מפלצת שלא קשורה למציאות".

ממה נעלבת יותר, מהחיקוי שלה או שלך בארץ נהדרת?

"אני מעריצה את תעצומות הנפש שלה, היא בן אדם, וגם היא נעלבת וזה משפיע עליה, אבל היא מתמודדת עם זה טוב".

את מלבישה את שרה נתניהו ומפורסמות נוספות, כמה מהנשים שאת מלבישה ראית בעירום? ולכמה מהן יש תסביכי גוף?

"אין אשה שאין לה תסביכי גוף, יש לי גם כמה חברות שהן הכי יפות בעולם  ולכל אחת יש שריטות. צריך להבין שהיחסים בין סטייליסט ומולבש הם מאד אינטימיים, אבל שרה מאד קנאית לפרטיות שלה, היא מאד ליידי, היא הולכת למשרד של ביבי להתלבש". 

את ושגב התלבטתם בנוגע לילד השלישי?

"מבחינתי זה היה לא מוחלט, בעיקר בגלל טעמי בריאות שלא נכנס אליהם כרגע. אבל שגב בעלי המרוקאי אמר שהוא חלם על עשרה ילדים והוא מוכן להתפשר על חמישה, אבל שניים מבחינתו זה לא בא בחשבון. הוא אפילו התחיל להתעניין באימוץ וכדומה, אבל אז שחכתי את הגלולות חודש אחד". 

עוד ב"חשבון משותף":

"חשבון משותף": א'-ג', 15:45

 עקבו אחרי עמוד הפייסבוק של "חשבון משותף"