כמעט כל תרחיש אפשרי כבר קרה לבני משפחת רוזן וחסון בתוכנית הכי ארוכה אבר על המסך. רגע לפני ש"סברי מרנן" חוזרת למסך (שיש אחרי החדשות, קשת 12) ותמלא את חיינו בדרמות משפחתיות כאילו שאין לנו מספיק צרות משל עצמינו, החלטנו לחשוב על כיוון עלילתי שהיינו לגמרי מאחלים לדמויות של הסדרה

אהרון כץ

אם היינו יכולים להחזיר כל פריט שאהרון שבר בחייו, היינו יכולים לפתוח חנות רהיטי יד שניה. אנחנו יכולים לחיות בעולם אוטופי שבו הוא מקבל פתאום באמצע החיים קורדינציה והאצבעות שלו כבר לא עשויות חמאה, אבל אם הוא יפסיק לשבור חפצים מה יעצבן את שני בארוחת שישי? ואנחנו כמובן חיים ונושמים דרמה. אז חשבנו ללכת דווקא לכיוון המקצועי ודמיינו את אהרון פותח מספרת נשים ומגשים את חלומו להיות מעצב שיער. נקווה שהוא לא גוזר כמו שהוא שובר.

אהרון כץ (צילום: סברי מרנן, קשת12)
צילום: סברי מרנן, קשת12

שי רוזן

שי הוא ללא ספק גבר חזק, דומיננטי, רגיש ובואו נודה באמת – גם קמצן. הוא ינצל כל הזדמנות בה הוא יכול לחסוך כסף ויקנה מתנות רק כשהן בהחלט משתלמות עם הנחות ומבצעים. אחרי שזיהינו את סינדרום הקמצנות האבהי ששי לוקה בו (כן, לא שכחנו לכבות את הדוד), נאחל לו בעונה החדשה לחלום על המספרים הנכונים בלוטו ואת התושייה למלא את הטופס בסניף מפעל הפיס הקרוב. רק תבטיח שהפעם תפרגן במתנה שווה, כן?

שי רוזן (צילום: סברי מרנן, קשת12)
צילום: סברי מרנן, קשת12

רחל חסון

המלכה הקולינרית הבלתי מעורערת מקבלת מדי שישי אינסוף שבחים על המטעמים שלה, ותכלס? גורמת לכולנו לרצות לאכול אצלה ארוחת שישי. אנחנו מרגישים שהעונה רחל חייבת למנף את היכולות שלה והיינו מזמנים לה תפנית לעלילה שבה היא הופכת מסבתא מבוקשת בארוחות משפחתיות לשפית שמוכרת מז'לופים ובולטים לכל המדינה.

רחל חסון  (צילום: מתוך "סברי מרנן", קשת12)
צילום: מתוך "סברי מרנן", קשת12
  

שני רוזן

מאמא שני רוזן היא וונדרוומן אמיתית ולוקחת פיקוד על כל העניינים שקורים במשפחה. יש לה פתרון לכל בעיה, היא מתקתקת שבע משימות במקביל ואיכשהו מצליחה לעשות הכל על עקבים. פתאום נהיה לנו חשק לשבת רגע. האנרגיה שלה היא המנוע של המשפחה אבל אנחנו מאחלים לה לעשות פאוז מהשגרה האינטנסיבית ולקחת חופשה בחו"ל, ולא שני, אנחנו לא מתכוונים לנסיעת עבודה.

שני רוזן בערב חג שני (צילום: סברי מרנן, קשת12)
צילום: סברי מרנן, קשת12

איתמר רוזן

אפשר להפליג במחוזות הדמיון בקו העלילה של איתמר הילד הנצחי שמסרב להתבגר. החל מלנסוע בזמן ביקום מקביל ועד תרחיש לא הגיוני בעליל כמו להתחתן עם רעות. אנחנו עפים על זה שהוא דמות לא צפויה  ומחכים לראות מה יעלה בגורלו העונה. יש רק דבר אחד שהיינו שמחים לאחל לו להיפטר אחת ולתמיד – שלום ולא להתראות לשפשפת. תודה לנו אחר כך.

משפחת רוזן (צילום: סברי מרנן, קשת12)
צילום: סברי מרנן, קשת12