העונה החדשה של "סברי מרנן" החלה וכבר בפרק הראשון העניינים הסתבכו. רחל, אותה מגלמת יונה אליאן, מנהלת רומן עם יעקב, אותו מגלם ששי קשת וסילבן, אותו מגלם יהורם גאון, צופה בהם מהצד. הדרמה בבית משפחת חסון, הזכירה לנו כמה משולשים רומנטיים לוהטים שחרכו את המסך עוד לפני שרחל פגשה את יעקב.

אין תמונה

מה יעלה בגורלו של הרומן בין השניים? את זה נגלה בפרק הבא של "סברי מרנן" (שישי ב-21:30). השלישיות שאספנו לכן כאן אמנם כבר הפכו להיסטוריה אבל אולי בעוד כמה שנים טובות גם יונה אליאן וששי קשת יככבו בכתבה דומה. בינתיים הצטרפו אלינו לטיול בשדרה הנוסטלגית של האהבה האסורה.

רמת אביב ג'- שרון לינוביץ', דין ודניאל דנאור

איפה הייתם, או יותר נכון בני כמה הייתם כשרמת אביב ג', הטלנובלה הישראלית הראשונה, עלתה לאוויר באמצע שנות התשעים והפכה למדורת השבט? אם הייתם בגיל הנכון כנאה שגם אתם זוכרים איך שרון (יעל בר זוהר), יצאה עם דין (ליאור מילר) ולאחר מכן עם דניאל (ניר שלמור), שהיה בכלל חבר ילדות שלה. אמנם שרון הייתה רק בת 15 באותם הימים, אבל המשולש הרומנטי הזה העסיק כמעט כל בית בישראל. בסוף אגב, שרון התרסקה עם מטוס לים וביחד איתה שקעו גם כל הסודות שלה, והגדול ביניהם הוא למי באמת היה נתון ליבה.

עוד: אולי גם נזכרתם פתאום בכך שגם למייק היה רומן עם דפנה, ולעידית לינוביץ היה רומן עם רב פקד עמיקם חורש. לא? לא נורא.

השיר שלנו- נינט לוי, זוהר להט ואריאל סילבר

בעונה השנייה של הסדרה המוזיקלית מצטרף לחבורה הילד הרע אריאל (אושרי כהן). אריאל ישר מפר את האיזון בין זוהר (רן דנקר) לנינט, והשניים יוצאים ואף מחליטים להתחתן. רגע השיא היה ללא כל ספק הנשיקה שרבים תהו אם תהיה או לא תהיה, בין אושרי לנינט. יכול להיות שזה הרגע שגרם לנינט להפוך מהמאמי הלאומית לילדה הרעה שהיא היום.

עוד: גם בעונה השלישית אושרי כהן עשה קטע לרן דנקר, וגונב לו את הבחורה. רק שהפעם במרכז המשולש עמדה רונה לי שמעון.

הפגישה של נועה ופיט (תמונת AVI: mako)
תמונת AVI: mako

להיות איתה- נועה הולנדר, עמוס דהרי ופיט הוואנס

סיפור האהבה בין בת העשירים נועה הולנדר (רותם סלע) והאופה המסוקס עמוס דהרי (אביב אלוש הבאמת מסוקס), מופרע על ידי המיליונר האוסטרלי פיט הוואנס (ג'ייסון לואיס). האקס האוסטרלי העשיר נוחת בהפתעה ומציע לנועה נישואים. היא מסכימה ואז מתחרטת ומסיימת בזרועותיו של דהרי, לקול תשואות הקהל. בקרוב, בעונה השנייה, ככל הנראה שיהיו עוד משולשים כאלה.

עוד: אל תכעסו על רותם סלע, או נועה הולנדר כל כך מהר. גם עמוס בסדרה אומר כן לאישה אחרת ואז מתחרט. כן, אנחנו מדברים על ונסה.

זגורי אימפריה- אביאל זגורי, ליזי ושחר

כן, שוב נינט טייב עומדת במרכזו של משולש רומנטי. הפעם היא עושה זאת בדמותה של ליזי הקצת מוזרה, שבעבר יצאה עם אביאל (עוז זהבי). לאחר שהאחרון חוזר לבאר שבע האהבה ביניהם ניצתת מחדש, אבל הבעיה היא שאביאל יוצא בכלל עם שחר הקצינה, או בשמה הלא מחמיא- מיונז. בסוף אביאל נפרד משחר ובוחר בליזי. כנראה שגם אנחנו היינו בוחרים את אותו הדבר.

עוד: בעונה השנייה של התכנית ישנו עוד משולש רומנטי, הרבה יותר מעניין לדעתנו, בין מירי, אלבז וחמוד הבדואי. דורית רביניאן מתהפכת בחדר הכתיבה.

נורית פותחת את הלב (תמונת AVI: mako)
נפל בעריכה: נורית ואורי בשיחה שלא ראיתם | תמונת AVI: mako

חטופים- נורית הלוי זך, אורי זך ויקי 

נורית (מילי אביטל), שלא יודעת מה עלה בגורלו של אהוב נעוריה, אורי (ישי גולן), מתחתנת ומביאה ילדים עם לא אחר מאשר אח שלו, יקי. העלילה מסתבכת, כמובן, ברגע שאורי חוזר מהשבי לאחר 17 שנים ומגלה שזו שחלם עליה בכל הזמן הארוך שבילה בשבי, המשיכה הלאה עם אח שלו. נורית כמובן לא יודעת מה לעשות ובסוף נוטשת הכל וחוזרת לזרועותיו של אורי.

איש חשוב מאוד- יהודה לוי, אלמה וליהי

עוד מקרה של אהבה שחוצה מעמדות, רק שהפעם העשיר והמפורסם הוא יהודה לוי שמשחק את: יהודה לוי. כנגד כל הסיכויים יהודה מתאהב באלמה המלצרית, וזו גורמת לו לצאת מהסרט שהוא חי בו. כמובן שהדברים לא הולכים חלק ובדרך יהודה מנהל רומן עם ליהי שמשחקת איתו בפסטיבל. תנחשו במי הוא בחר בסוף. אתם צודקים.

עוד: בחיים האמיתיים, הסדרה שודרה לאחר הפרידה של יהודה מנינט (כן, זו שהופיעה כבר פעמיים ברשימה), אבל בניגוד לסדרה הוא לא בחר במלצרית שתחזיר לו את האמון באנשים, אלא בדוגמנית שלומית מלכה. אין ספק שהחיים האמיתיים פחות רומנטיים מאלו שעל המסך.

ליהיא בוכה ורוצה לחזור לעבר
ליהיא בוכה ורוצה לחזור לעבר

האח הגדול 3- ליהיא גרינר, עתי שולברג ואבירם בן שושן

בזירת הריאליטי, שידעה לא משולשים רומנטיים לוהטים אנחנ בחרנו דווקא בליהיא  גרינר. לבית האח הגדול היא נכנסה כבחורה מאורסת אבל כנראה שכחה מאוד מהר שארוסה מחכה לך בחוץ, ונפלה בקסמיו של "חתיכי" - עתי שולברג. אבירם לא ויתר ונכנס לבית האח בעצמו כדי קיבל ברקס. מחוץ לבית הרומן לא החזיק, עתי המשיך עם איגי וקסמן וליהיא נשואה היום ליוסי צבר.

 לא נכנסו: הבורגנים, אהבה מעבר לפינה, טלנובלה בע"מ, לגעת באושר, מיכאלה וכל תכנית שכמות הרומנים שבה עשו לנו כאב ראש.

סברי מרנן - יום שישי בשעה 21:30