גם אנחנו כל הזמן אומרים לעצמנו שכשנהיה גדולים נהיה הסבא או הסבתא הכי מגניבים שיש. אבל בינינו, הגב כואב כבר עכשיו, אנחנו יותר נהנים מסתם לבהות בטלויזיה והכי גרוע זה שאין סיכוי שנצליח להתחרות באלה שכבר מתפקדים למופת וגורמים לכולנו להיראות כמו בדיחה. מצד שני, פתאום ממש בא לנו להיות זקנים.

הסבא הזורמת

הנכד עמית ביקש, אז הסבתא מינה בת ה- 85 זרמה ושיחקה בסרט שלו. וזה בכלל לא משנה שהוא ביקש ממנה להיות דמות גנגסטרית ועוקצנית סטייל אל פצ'ינו. אם היה אוסקר לגיל השלישי היא בטח הייתה זוכה בפרס התגלית.

חגגו את הלגליזציה

הסרטון הזה כבש את הרשת כבר לפני שנה וחצי, אבל אין ספק שהוא ממחיש הכי טוב סבתות קוליות מה הן. מדובר בשלוש נשים בגיל השלישי שחגגו את הלגיזציה בוושינגטון ארה"ב, והתנסו בפעם הראשונה במריחאונה. אנחנו בעיקר התרשמנו מהקיבולות שלהן.

עוד ב"סברי מרנן":

הסבתות המזמרות

זה לא סוד שבאירוויזיון חצי מהעניין זה השואו. אנחנו שלחנו את את דנה עם מעיל נוצות, אוסטריה שלחו אישה עם זקן ורוסיה שלחה לתחרות ב-2012 להקת סבתות (המבוגרת שבהן היא בת 84). הביצוע היה לא משהו, הזיופים היו רבים אבל התרגיל עבד והשיר הגיע למקום השני. אין מה לעשות, סבתות זה גימיק טוב.

סבתא אקרובטיקה

עוד סבתא מגניבה שהפגינה יכולות בטלוויזיה היא פאדי בת ה-80, שהגיעה עם בן זוגה (המקצועי בלבד) לתכנית  "Britain's Got Talent" ושניה לפני שהרדימה את סיימון קאוול, הפתיעה בביצועים שלא היו מביישים את נטע ריבקין (המתעמלת האומנותית שמייצגת אותנו באולימפיאדה). שווה לצפות עד הסוף ואל תשכחו לסגור את הפה. 

המלכה האם

אם כל הכבוד לכל המתנסות, הרקדניות והזמרות, הסבתא המגניבה מכולן היא ללא ספק בטי וואייט. היא בת 94 (וחצי) ועדיין שרה, רוקדת, קופצת ועושה שטויות כאילו הייתה בת 16 שמנסה להרשים את מלך הכיתה. על אף שהיא לא סבתא לנכדים בפועל ואולי בגלל זה יש לה אנרגיות כאלו, אין ספק שמגיע לה מקום של כבוד ברשימה הזו. תצפו בפרומו של תכנית המתיחות בהנחייתה ותשפטו בעצמכם.

 

 "סברי מרנן": שישי ב-21:30