העונה החדשה של "סברי מרנן" חוזרת בשישי הקרוב ב-22:00, וכמו בכל משפחה גם במשפחות רוזן וחסון- האקשן לא מאחר בדקה. רומן סוער פוקד את משפחת חסון בו רחל, אותה מגלמת יונה אליאן, מתאהבת בגבר שרמנטי שאותו מגלם לא אחר מאשר ששי קשת. קשת ואליאן הם זוג גם מחוץ למסך ומתחזקים נישואים כבר 43 שנים. לכבוד ההופעה של השניים יחד בפרק הבכורה של הסדרה, חזרנו במנהרת הזמן ומצאנו עוד כמה זוגות שהביאו את הזוגיות מהבית למסך ואפילו כאלו שהכירו ממש לעיני הצופים. הרשימה המלאה לפניכם.


חן אמסלם ומאור זגורי

לפני שנתיים הסדרה "זגורי אימפריה" פרצה לחיינו עם המשפחה הכי צבעונית שנראתה על המסך ויחד איתה גם השחקנית חן אמסלם, המוכרת כאבישג "שוגי" זגורי, שמאז לא מפסיקה לככב גם על במת התיאטרון. מי שעומד מאחורי הסדרה המצליחה הוא לא אחר מאשר בן זוגה, הבמאי והתסריטאי מאור זגורי, שאף שיחק בעצמו בסדרה. השניים אמנם הכירו במהלך הצילומים, ושמרו על הקשר בסוד, אבל מבטיחים שעל הסט הם שומרים על יחסים מקצועיים. 

אין תמונה
יצאו מהשכונה ונפגשו בשכונה. חן אמסלם ומאור זגורי

יהודה לוי ויעל בר זוהר

הרבה לפני הזוגיות עם אפרת בוימולד, הפרידה המתוקשרת מנינט טייב, והחיים הבורגניים שהוא מנהל בימים אלה עם הדוגמנית שלומית מלכה, ליהודה לוי יש ברזומה אקסית שאולי הספקתם לשכוח. אי שם בשנות ה-90 ולפני שהספיק להיות איש חשוב מאוד, הכיר לוי את יעל בר זוהר בלהקת הנוער השכנים של צ'יץ, הרומן בין השניים פרח, והם אפילו חלקו סצינות משותפות באופרת הסבון "רמת אביב גימל".

לי בירן ודר זוזובסקי

את הדוגמנית והשחקנית דר זוזובסקי הכיר לי בירן על סט סדרת הנוער הישראלית "החממה", והקשר שהתחיל בידידות קרובה הפך לאט לאט למערכת יחסים רומנטית ופוטוגנית במיוחד.  בשונה מהזוגיות הדביקה שהם מדגמנים ברשתות החברתיות, על המסך הרומן בין הדמויות התפתח רק בעונה השלישית של הסדרה.

לי בירן ודר זוזובסקי (צילום: אור גפן)
מהחממה לדירה חמימה משותפת | צילום: אור גפן

אלירז שדה ואילנית לוי

היא מלכת יופי לשעבר, הוא זוכה העונה השנייה של "האח הגדול", וביחד הם אחד הזוגות הפוטוגניים על המסך. אמנם אילנית ראתה את אלירז לראשונה ביחד עם שאר מדינת ישראל, בזמן שחי בבית "האח הגדול", אבל הניצוצות התחילו כשהגיעה להתארח בתכנית שהנחה בערוץ 24. מאז, השניים הנחו ביחד את תוכנית החידונים המוזיקלית בערוץ 24 "אלירז ואילנית משחקים", הכימיה באולפן המשיכה אל מאחורי הקלעים, וכך צמחה לה האהבה אל מול המצלמות.

ליאון ופאולה רוזנברג 

את החיים הבריאים והאורגניים, כולל טיפים לתזונה נכונה, סדנאות ניקוי ומתכונים לסנדוויצ'ים לילדים, הביאו ליאון ופאולה רוזנברג מהבית הפרטי הישר אל מסך הטלוויזיה. השניים הנחו יחדיו את תכנית הטלוויזיה "חשבון משותף" וכיום מנחים יחד את "בוקר בריא" ואפילו זכו לחיקוי מחברי המערכת של "ארץ נהדרת".

אין תמונה
יצאו מהשכונה ונפגשו בשכונה. חן אמסלם ומאור זגורי

אורנה ומשה דץ

הם אחד מהזוגות הוותיקים בתעשייה הישראלית, המוכרים גם בתור "דץ ודצה", ומאחוריהם אלבומים, קלטות ילדים ואפילו אירוויזיון אחד שזיכה אותם במקום השלישי והמכובד. דור שלם של ילדים גדל על "טיף וטף" ו-"בא לי מסיבה לי" ואז הגיעו הגירושים המתוקשרים ב-2006. מאז שנפרדו פצחה אורנה בקריירת סולו ואנחנו זכינו להכיר גם צד אחר של דץ עם הכבשה שושנה. ב-2015 חזרו אורנה ומשה דץ לשתף פעולה, הנחו ביחד את תכנית הבוקר "הדצים" בערוץ 24, והוכיחו שהקסם עדיין שם. 

פרק 39 (צילום: מתוך חשבון משותף, שידורי קשת)
אין כמו להיות בריאים ביחד. ליאון ופאולה רוזנברג | צילום: מתוך חשבון משותף, שידורי קשת

עדן הראל ועודד מנשה

בין שלל התפקידים והתכניות שהנחו כל אחד מבני הזוג בנפרד, לעדן הראל ועודד מנשה יש גם קריירה ארוכה יחד על המסך והשניים אפילו זכו לקמפיין משותף. מהנחייה זוגית של תכנית הבישול "עושים שכונה", דרך התכנית "טובים השניים" בערוץ 24 ועד התכנית "עדן ועודד משפחה בע"מ" המשודרת בערוץ 20, הזוג המתחזק ממשיך להוכיח שלפעמים עבודה משותפת יכולה לעשות רק טוב לנישואים.

הדצים עושים ראפ (צילום: מתוך הדצים, ערוץ 24)
מתוך "הדצים" | צילום: מתוך הדצים, ערוץ 24

קרן מור ומנשה נוי

תכנית הסאטירה "החמישייה הקאמרית", הגדירה מחדש את המושג הומור והפכה לחלק מהתרבות הישראלית, ואפילו תרמה להקמתו של בית חדש בישראל. כבר במהלך העונה הראשונה, קרן מור ומנשה נוי עמדו תחת החופה, ומאז הם הספיקו לשחק לא מעט ביחד על מסך הטלוויזיה, הקולנוע וגם על במת התאטרון, ולנו רק נשאר לדמיין ארוחת שישי עם מנשה נוי בצרפתית.   

רן דנקר ונינט טייב

אחרי שזכתה בעונה הראשונה של "כוכב נולד" והוכתרה כמאמי הלאומית, התחילה נינט את צעדיה הראשונים בעולם המשחק וקיבלה את התפקיד הראשי בדרמה המוזיקלית "השיר שלנו". על סט הסדרה הכירה טייב את רן דנקר, ששיחק את בן זוגה, ומהר מאוד השניים המשיכו את הרומן הטלוויזיוני גם אחרי שהמצלמות כבו. ברבות הזמן השניים נפרדו ונינה נכנסה למערכת יחסים עם יהודה לוי שאותו פגשנו כאן קודם וכשהזוגיות הזו התפרקה, התחתנה נינה עם בעלה הנוכחי, יוסי מזרחי. 

טובים השניים: עדן הראל ועודד מנשה (צילום: אורטל דהן)
מתחזקים ביחד, על המסך ובחיים. עדן הראל ועודד מנשה | צילום: אורטל דהן
אין תמונה
היא כבר הפכה להיות גברת מזרחי. נינט טייב

מרב מיכאלי וליאור שליין

כשליאור שליין יצר את תכנית הסאטירה "משחק מכור" הוא בטח לא חשב שיכיר שם את בת זוגו לעתיד. רצה (או רצתה) הגורל, ועל הסט הוא פגש את חברת הכנסת ממפלגת העבודה מרב מיכאלי (שבזמנו עוד הייתה מגישת טלויזיה מן המניין), וכך התפתחה לה זוגיות ארוכת שנים. אמנם השניים הצהירו בעבר שהם גרים בדירות נפרדות, אבל על מסך הטלוויזיה קיבלנו הצצה וגילינו מי לובשת את המכנסיים בבית.

 סברי מרנן חוזרת בעונה חדשה ביום שישי הקרוב בשעה 21:30