אחרי הצלחת העונה הראשונה, חברי הצוות של "סברי מרנן" חזרו לבית משפחת חסון ולבית משפחת רוזן לצילומי העונה השנייה. העונה החדשה סובבת סביב התרחבות המשפחה כששי ושני מצפים לילד שלישי.

"כשהיו צריכים לצלם את סברי מרנן בעונה שנייה, אמרתי להם שאני בהריון, אז החלטנו להוסיף את ההריון לעונה השנייה". מספרת רותם אבוהב. "כל העונה החדשה סובבת סביב ההריון. זה פתח כל כך הרבה נושאים חדשים" הוסיפה.

העונה הראשונה של סברי מרנן, שמנתה 42 פרקים, היא הדרמה השנייה הנצפית ביותר ב- 2011, וקצרה הצלחה בתחומים רבים, כגון מכירתה לרשת ABC האמריקאית. הסדרה, שעוקבת אחר ארוחות השישי אצל משפחת חסון ומשפחת רוזן מצליחה להציף את הכל על פני השטח ומציגה

ארוחות השישי של משפחת חסון ורוזן, וצוות השחקנים בסדרה מייצרים המון סיטואציות מצחיקות שמשפיעות על העבודה בצילומים: "אני באה לצילומים ואנחנו צוחקים המון" חושפת יונה אליאן. "הרבה פעמים אני צוחקת באמצע הסצינות".

צילומי העונה החדשה התרחשו במהלך תקופת ההריון והלידה של רותם אבוהב, המשחקת את שני. "ילדתי את בני השלישי לא מזמן ועכשיו הכל מתערבב לי בין החיים האמיתיים לסדרה" מסבירה רותם. "התינוק החדש נמצא על הסט עם מטפלת, אני מניקה אותו, שמה בטן הריונית והולכת להצטלם, חוזרת ומניקה... אני בהזיה אחת גדולה" הוסיפה.

>> בואו להיזכר בפרקי העונה הראשונה של סברי מרנן

סברי מרנן, העונה החדשה, בקרוב בקשת