לעמוד על במה מול עשרות אנשים, לתת נאום מכל הלב ולהיראות טוב, זו משימה שרק מעטים יכולים לעמוד בה. לרוב, אנחנו רועדים, מגמגמים והטון דיבור שלנו נותן קפיצות לגובה. ויש גם כאלה שממש לא מצליחים לעמוד בהתרגשות ובלחץ ואז זה מה שקורה להם: 

הנשיא שהרטיב

הבטחנו ולכן נקיים. את הסיבוב שלנו נתחיל עם נשיא קולומביה, חואן מנואל סנטוס, שבמסגרת נאום בחירות בשנת 2014, פשוט לא הצליח לעצור את ההתרגשות. פשוט תראו.

עוד ב"סברי מרנן":

נאום של מלכת יופי

את זה שמלכות יופי רוצות שלום עולמי כולנו יודעים. אבל לפעמים הן נשאלות על משהו שדורש מהן קצת יותר ידע וזה אף פעם לא נראה טוב. כך קרה גם למתמודדת מדרום קרוליינה בתחרות היופי של ארצות הברית, כשנשאלה למה היא חושבת שחמישית מתושבי ארצות הברית לא יודעים להצביע עליה במפה? התשובה שלה הייתה פחות או יותר כזו: משהו על חינוך, משהו על דרום אפריקה, משהו על עיראק. משהו על עזרה של ארצות לדרום אפריקה ומשהו על ואווהמבנפס.

 

 עמיר פרץ מנסה לנאום באנגלית

מי שמבין מה הוא מנסה להגיד, שישלח לנו תרגום בבקשה.

 התמוטטות עצבים 

חבר מועצת אוהיו, פיל דויסון, התמודד על משרה במחוז סטארק, אז מה הוא עשה? נשא נאום. הכל טוב ויפה עד שמגיעה הדקה ה-1:50, והוא מאבד את זה סופית. מעניין אם הוא נבחר? סתם, זה לא מעניין, והוא לא נבחר.

השושבין המביך

נאומי שושבינים בחתונה הם נושא לכתבה בפני עצמה. הם כוללים פליטות פה, הבכות וחשיפת מידע מסווג לגבי החתן. בשביל שתקבלו מושג, הנה קטע שבו האדם שמתיימר להיות החבר הכי טוב של החתן, עושה הכל לא נכון, כולל להתוודות שהוא בוכה בזמן שהוא מאונן. זה נגמר בהרחקה.

אי אפשר בלי נאום אוסקר אחד

או הרבה. פה החלטנו לשים קטע שמסכם את הנאומים הכי מביכים. כי אין כמו מיטב הרגעים הגדולים של הרגעים המביכים. 

בשביל שלא תגידו שאנחנו רק צוחקים על אנשים חסרי ישע מבלי לנסות לעזור, הנה נאום חד, ברור, ללא טעויות ומאוד מפחיד שניתן ללמוד ממנו דבר או שניים על איך עושים את זה. כמובן שניתן גם לא.

"סברי מרנן": שישי ב-21:30