פעם בכמה זמן צצה כתבה שמחטטת בעבר ומוצאת את הרגעים המביכים של כוכבי הטלויזיה שלנו. גם אנחנו קפצנו על ההזדמנות, ברגע ששמענו שסברי מרנן חוזרת בפרקים חדשים, עם שלל כוכבים, כדי לעשות בדיוק כזו כתבה. אנחנו בטוחים שכשתראו איפה התחיל קובי מאור, או מה עשה יניב פולישוק בהופעתו הטלויזיונית הראשונה, תסכימו איתנו שזה היה שווה את זה. שיהיה מסע מהנה במנהרת הזמן.

רותם אבוהב - "שני רוזן"

רותם אבוהב, או רותם איטח (השם איתו נולדה) התחילה את דרכה כילדת פלא בטלויזיה החינוכית. היא הגישה, השתתפה בפרסומות ובגדול הייתה בכל מקום, במהלך שנות השמונים. בקטע הזה, מתוך רחוב סומסום משנת 83, רותם הייתה בת 6, ואין ספק שכבר אז היה ניתן לראות שהיא פרפורמרית לא קטנה, כלומר, כן קטנה. הצלחתם לזהות אותה?

תום אבני - "אדם רוזן"

אם כבר בילדי פלא עסקינן, כמה שנים מאוחר יותר היה זה תום אבני שהתלבש על המשבצת הזו. אבל לפני שאתם קופצים להגיד "ספר הג'ונגל", תחשבו שוב איפה הוא הופיע בפעם הראשונה. מדובר בשש שנים לפני, כשתום היה בן 4, בתכנית מסיבת גן עם ירון לונדון. רק לאחר מכן חנוך רוזן התאהב בו, הוא קיבל את התפקיד המיוחל בתור מוגלי, ומשם השמיים הפכו להיות הגבול עבור הילד והחיתול. בקטע שפה הוא מתראיין אצל דודו טופז בשנת 1993 כשהוא בן 7. זו הפעם הראשונה שהוא וחנוך רוזן משתפים פעולה מעל אותה הבמה.

יניב פולישוק - "איתמר רוזן"

יניב פולישוק (צילום: יובל גרינשפן, סברי מרנן )
סברי מרנן | צילום: יובל גרינשפן, סברי מרנן

פולישוק, אחד מיוצרי הסדרה ביחד עם רובי דואניאס, הופיע במהלך השנים במספר סדרות כמו "שמש" "השיר שלנו" ו"החממה". את הופעת הבכורה שלו עשה בגיל 25 בתכנית שכולנו גדלנו עליה! מוזמנים להעביר לדקה 9:00, ולהינות כמו פעם.

עמי סמולרצ'יק - "משה כץ"

הוא זכור כבני ממבצע סבתא, אבל את ההופעה הראשונה שלו על המסך עשה ב-1996 בסרט "זולגות הדמעות מעצמן" בתפקיד אורח. את ההופעה המשמעותית הראשונה עשה בסדרה פלורנטין ביחד עם לא מעט כוכבים. הנה עוד תירוץ להיזכר בשיר הפתיחה של הסדרה, ולהגיד לעצמנו, "וואי אני לא מאמין שגם הוא שיחק שם".

ימית סול - "אורנה כץ"

ימית התחילה את הקריירה שלה כדוגמנית (אפשר להבין למה), כשהגיעה למקום השלישי בתחרות סופר מודל בשנת 1997. בקטע פה היא מתארחת בתככנית של מני פאר ז"ל בשנת 1998. פאר, אגב, הגיע לתפקיד אורח בסברי מרנן, שסול נמנית כאחת מכותביו, והשתתף בפרק שאתם הכי אהבתם. איך שגלגל מסתובב לו. לצידה, אגב, אתם יכולים לזהות את גיל "יפת" ססובר. מרגש, אנחנו יודעים.

קובי מאור - "מני חסון"

פרק 20 (תמונת AVI: mako)
הילדים חוגגים עם סילבן ורחל את יום הנישואין | תמונת AVI: mako

קובי מאור, לימים קובי מרציאנו, עשה את הסיפתח הטלויזיוני שלו בסדרת המוזיקה "ילדות רעות", לצד שחקנים כמו שירי מימון גיא אריאלי, אורי בנאי וגם אחת בשם יונה אליאן. מוזמנים להעביר לדקה 02:05 ולהיזכר.

סברי מרנן חוזרת בעונה חדשה ביום שישי הקרוב בשעה 21:30