היה נראה כאילו אדם וספיר בדרך הנכונה למסד את הקשר, אבל משהו קרה, והיחסים בין השניים כבר לא כפי שהיו. טוב, מה הפלא? בעולם שבו אפילו בראד וג'ניפר לא הצליחו לשרוד, למי מאיתנו יש סיכוי בכלל? כמובן שנאחל להם שיתגברו על המכשולים ולאות הזדהות עם הזוג הצעיר שחווה את המשבר הראשון שלו, אספנו חמש זוגות מהביצה המקומית שעשו לנו קוואץ' בלב כשהחליטו לפרק את החבילה. אולי זה יגרום להם לרצות לעבוד על זה.

אורנה ומשה דץ

אורנה ומשה דץ (צילום: רונן אקרמן)
צילום: רונן אקרמן

הם היו נשואים לא פחות מעשרים שנה, היו מהזוגות החזקים בממלכת הילדים וחיפשו את העוגה בלי סוף, אך בסוף החליטו הדצים שכל הסיפור הזה לא מתאים להם והשאירו גברים נשים וטף בפה פעור. זה קרה כבר לפני עשור, ומאז נראה שהזוג מקפיד להיות "הזוג שהתגרש בצורה יפה". הם ממשיכים להופיע ביחד בכל מקום אפשרי ואף להגיש תכניות משותפות. כנראה שמותג מנצח מחזיק יותר זמן מזוגיות.

אקי אבני וסנדי בר

אקי אבני וסנדי בר למילקי 2 (צילום: אלירן אביטל)
אקי אבני וסנדי בר למילקי 2 | צילום: אלירן אביטל

אמנם זה קרה כבר לפני 8 שנים, אבל זה מרגיש כאילו הפרידה המפתיעה ביותר של העשור הקודם עדיין לא עזבה אותנו. הם היו פאוור קאפל מהאגדות ונראה שמאז הגירושין שניהם לא ממש התאוששו. איפהשהו במהלך השנים השניים חזרו לעשות קמפיין של מילקי ביחד, ובאוויר הייתה תקווה של חזרה אך לשווא.

 

עוד ב"סברי מרנן":

יהודה ונינט

יהודה ונינט - יום הולדת של מאיה בצלאל (צילום: אלעד דיין)
צילום: אלעד דיין

את מטורפת, אתה חתיך. זה כנראה המשפט שמייצג הכי טוב את הזוגיות הכי עסיסית שהייתה לנו בביצה המקומית. זה היה נראה ששום דבר לא יפריד ביניהם, אבל אז- כרעם ביום בהיר זה פשוט נגמר. רגע לפני שעמדו להתחתן, בחתונה שככל הנראה הייתה עומדת בסטנדרטים של סגירת המרחב האווירי של בר רפאלי, הם הבינו שזה לא זה. היא מצאה את יוסי, הוא את שלומית, והסיכוי לקמבאק נגוז כלא היה. החור בלב עדיין מסרב להתאחות.

 >>יש לכם חמישה זוגות מפתיעים יותר? בואו ליצור רשימה משלכם

תורג'י ואנה ארונוב

הופעת השקה אושרי כהן אנה ואיתי 3 (צילום: צ'ינו פפראצי)
צילום: צ'ינו פפראצי

כמו שאומרת הקלישאה: אתם יכולים לאהוב אותם, אתם יכולים לשנוא אותם, אבל אתם לא יכולים להתעלם מהם. כך או כך, זוג השורדים החליטו לפרק את החבילה ב-2013 אחרי שנתיים של זוגיות. האמת, זה בהחלט היה מפתיע, אבל לא מאוד מצער. בזמנו הם טענו שהאהבה אמנם לא נגמרה אבל קשיים אחרים שנוצרו לא הצליחו לגשר בין הפערים שנוצרו. אנחנו מהמרים ששניהם רצו ללבוש את המכסיים בבית, וזה מה שגרם לפיצוץ.

שיר אלמליח ואלרואי כהן

חתונה שיר אלמליח (צילום: יניב סופר)
צילום: יניב סופר

חם חם מהתנור. זו הייתה אהבת נעורים. הוא זנח בשבילה קריירה, היא הצהירה כל הזמן שהוא האחד, ומצד שני הסטטיסטיקה לא הייתה לטובתם. לאחר שהיו עשור ביחד, מתוכם שלוש שנים כזוג נשוי, שיר ואלרואי החליטו שזה לא עובד יותר. אז מי יהיה בן הזוג הבא של שיר? ומה לגבי אלרואי? נראה לנו שהוא ימצא אהבה בעונת וי.איי.פי של ריאליטי גדול. והקאמבק? עם כל הרומנטיקה והרצון הטוב, אנחנו לא מאוד אופטימיים.

"סברי מרנן": שישי ב-21:30