רגע לפני  חמישי הקרוב, בו ישודר פרק מיוחד שיביא את כל הסיפורים מאחורי הקלעים של הסדרה, פנינו אל אדיר מילר כדי שיבחר את ארבעת פרקי "רמזור" האהובים עליו ביותר - אחד לכל עונה. 

עונה ראשונה: פרק 10, פסיכולוגית כלבים

תקציר הפרק: טלי מזמינה פסיכולוגית כלבים בשביל ירדנה ומבקשת מאמיר שיצטרף למפגשים. איצקו מצוודה בפני חבריו על בעיה בתפקוד המיני ומי אם לא חפר מתגייס לעזור.

>> לצפייה בפרק המלא לחצו כאן

עונה שנייה: פרק 8, יורדים לאילת

תקציר הפרק: החבורה יורדת לחופשה באילת ואמיר מגלה שכנראה הוא לא יקבל סקס בחופשה הזו. לילך מתעצבנת שהחדר של אמיר וטלי שווה יותר וחפר מופתע לגלות שהוא נתקע בלי מזומן לשלם לנערת הליווי שהזמין.

>> לצפייה בפרק המלא לחצו כאן

עונה שלישית: פרק 7, טלי הורמונאלי

תקציר הפרק: לא משנה מה יעשה אמיר, טלי מתעצבנת - הוא לא רגיש מספיק ולא חלק מההיריון בעיניה וכשהוא מחליט לקחת חלק היא נכנסת לקריזץ אז מה עושים כשטלי הורמונאלי? בצד השני של החבורה לילך רוצה ספה חדשה של קסטיאל ואיצקו יודע שהדרך היחידה להציל את הנישואים היא להוציא סכום כסף מכובד.

>> לצפייה בפרק לחצו כאן

עונה רביעית: פרק 1, "החמוס"

תקציר הפרק: אמיר משתגע שבכל פעם שהוא וטלי יוצאים היא מבקשת ממנו לסחוב את הדברים שלה בכיסים שלו, והוא דורש ממנה להתחיל ולהסתובב עם תיק. חפר יוצא עם בחורה חדשה, אך יש בעיה קטנה - היא גבוהה ממנו בראש וחצי. איצקו ולילך מסתבכים בטעות עם השכן המאפיונר שלהם.

_OBJ

>> לצפייה בפרק לחצו כאן 

 "סיפורי רמזור", חמישי הקרוב (10/7), אחרי "יצאת צדיק"