ערוץ 9 רכש את זכויות השידור לשתי העונות הראשונות של הגרסה הרוסית של "רמזור", הגרסה המקורית של קשת שיצר אדיר מילר. העסקה כוללת 40 פרקים שישודרו בשפה הרוסית עם תרגום לעברית בימים א-ה, בשעות הפריים טיים בלוח החורף.

אדיר מילר, יוצר הסדרה, אמר כי: "אני שמח וגאה על הצלחת רמזור ברוסיה. אני עוד יותר שמח שעכשיו הצופים הרוסים יוכלו ליהנות מהסדרה שלנו בגרסתה הרוסית. הצלחת רמזור ברוסיה מוכיחה לי שההומור ברמזור הוא אכן בינלאומי. כרגע אנו עסוקים בסיום כתיבתה של העונה ה-4 שמן הסתם תשודר בערוץ תשע בשנה הבאה".

קשת מכרה את זכויות הפורמט לערוץ ‏CTC‏ הרוסי בשנת 2010, הערוץ המוביל בתחום הבידור, עבור 14 מדינות ברה"מ לשעבר. הגרסה הרוסית שזכתה להצלחה רבה משודרת כבר בעונתה הרביעית. התכנית קטפה את פרס הטפי (TEFI), האמי הרוסי, לסדרה הקומית הטובה ב- 2011.

מיטב הרגעים של החברים (תמונת AVI: mako)
אמיר חפר ואיצקו - מעכשיו ברוסית | תמונת AVI: mako

לאוניד בלחמן, מנכ"ל ערוץ 9, מסר: " אנו פועלים כל העת לגוון ולהעשיר את תכני הערוץ, בין אם במשדרי הספורט אותם העברנו ובין אם בסדרות רכש מצליחות. אין ספק שמדובר באחת הסדרות הישראליות הפופולאריות ביותר על המסך בישראל ובעולם, ואני בטוח שצופי ערוץ 9 ייהנו מכל רגע"

"רמזור" הינה סדרה קומית שיצר אדיר מילרהמספרת את סיפורם של שלושה חברי ילדות בני 30 ובנות זוגן, שלאחר שנים של קשר מוצאים את עצמם מתמודדים עם חיי נישואין וגידול ילדים. בישראל שברה הסדרה שיאים בצפייה כאשר העונה ה-2 של רמזור היתה לדרמה המובילה בטלוויזיה לשנת 2009 והעונה ה-3 היתה לדרמה הנצפית בישראל בכל הזמנים. "רמזור" אף רשמה הישג היסטורי כאשר היתה לסדרה הישראלית הראשונה שזכתה בטקס האמי הבינלאומי בנובמבר 2010 ונבחרה בגרסת המקור ל"קומדיה הטובה ביותר".

הפורמט נמכר גם לארה"ב שם הופקה גרסה אמריקנית ששודרה בערוץ ‏FOX‏ במהלך 2011.