הישורת האחרונה כבר פה, והערב (חמישי) אנחנו הולכים להיפרד מאחת הסדרות הכי אהובות שנוצרו כאן, זו שהיא בעצם המראה של של כולנו, או בקיצור, מחר, הרמזור של לא מעט אנשים בישראל עובר לאדום.

רגע לפני פרידה, החליטה מערכת "חי בלילה" לפנות לאדיר מילר שיבחר את שמונת הקטעים הכי אהובים עליו מכל ארבע העונות ששודרו, ואנחנו ב-Mako החלטנו להרים יחד איתם את הכפפה שנייה, ולהציג לכם את כל הקטעים הנבחרים כדי שאתם תהיו אלו שיבחרו את הקטע האהוב מכולם. בואו נתחיל:

לחצו כאן כדי לבחור את הקטע האהוב עליכם

 עונה 2, פרק 2 "זהירות אשתי באוטו". שם הקטע: "זהירות אשתי באוטו"

אמיר ואיצקו מסכמים ביניהם, שכשאמיר מתקשר לאיצקו והוא באוטו – אם איצקו לא אומר אחרת, שייצא מנקודת הנחה שלילך גם איתו באוטו ושידבר בהתאם. "כשזכינו ב-'פרס האמי' זו הסצנה ששודרה באולם. קהל אמריקאי בניו יורק שאג מצחוק מסצנה בעברית, וזה היה כל כך מרגש", מספר אדיר.

עונה 2, פרק 2 "קולולו". שם הקטע: "מה אמרת לי עכשיו?"

לילך ואיצקו נשלחים ע"י המטפלת הזוגית לעשות סקס כל יום כדי להחיות את חיי המין שלהם. איצקו מנסה לגוון ולהפתיע את לילך ובעצת חפר הוא מדבר אליה מלוכלך.

את לילך זה פחות הצחיק, את אדיר מאוד. 

עונה 2, פרק 2 "קולולו". שם הקטע: "קולולו"

הכל התחיל כשסבתא של טלי הודיעה שהיא רוצה לעשות "קולולו" בחתונה. הלחץ משתלט על טלי ואמיר והם חולמים על החתונה; טלי מפחדת מחתונה אשכנזית וקרה, שכולם בה יהיו זקנים ואמיר חרד מחתונה מזרחית עם רקדניות בטן ויריות. "החתונה האשכנזית - בדיוק כך נראתה הבר מצווה שלי. זה היה בשרתון, 50 איש, 49 זקנים – ואני. היה גם אומן אורח שניסה לבדר את האורחים – אני. אגב,השמות של הדודים בסצנה הם שמות של דודים אמיתים מהונגריה". 

עונה 2, פרק 13 "כמה לתת". שם הקטע: "מצב חירום"

יום לפני החתונה נופל לאמיר הכתר בשן הקדמית. טלי ואמיר נוסעים בלילה לרופא תורן כדי שיעזור להם. והוא אכן עוזר: "זו ללא ספק אחת הסצנות האהובות עליי", מגלה אדיר.

עונה 3, פרק 7 "טלי הורמונאלי". שם הקטע: "למה לא כרוב?"

טלי כועסת וממורמרת על כך שאמיר לא רגיש ולא מנסה להבין מה עובר עליה במהלך ההיריון. אמיר מרגיש שהוא מתהלך בשדה מוקשים של הורמונים ומרגיש שהוא לא מצליח למצוא את הדרך הנכונה להתנהג. החברים מציעים לו, שיתנהג בדיוק כמוה.

עונה 3, פרק 9 "התזונאי", שם הקטע: "אפשר קצת במבה"

טלי החליטה שאמיר השמין והיא לוקחת אותו לאקי התזונאי. אמיר נאלץ להתייעץ ולדווח לאקי על כל מה שהוא מכניס לפה ומאבד את שמחת החיים: "אני אוהב מאוד לצחוק על עצמי, ובפרק הזה אני קורע את עצמי לגזרים. כל פעם שאני רואה את זה, זה מצחיק אותי יותר", צוחק מילר.

עונה 3, פרק 11 "חבר פלאפל", שם הקטע: "חבר פלאפל"

שלווה, מוכר הפלאפל אצלו אמיר קונה באופן קבוע, מנסה לחצות את הקו ולהפוך לחבר. אמיר מנסה כל פעם לסרב בנימוס אך אז מגיעה ההזמנה לבר המצווה של זאזא, הבן של שלווה: "הסיפור על חבר הפלאפל נולד מזה שהשיפוצניק שלי הזמין אותי לבר מצווה של הבן שלו".

עונה 4, פרק 3 "הפסקת סיגריה", שם הקטע: "להגיע הביתה אחרי 8"

אמיר מתרגל לאט לאט לכל עניין האבהות ומנסה בכל דרך להתחמק מהאחריות והמטלות שנלוות לעניין. הוא יושב עם איצקו וחפר, ומסביר לחפר על ההבדל הענק בין לחזור הביתה ב7 או לחזור ב8.

לחצו כאן כדי לבחור את הקטע האהוב עליכם

 

"רמזור", פרק סיום העונה, חמישי אחרי "יצאת צדיק"

>> בואו להתכונן לפרק הסיום עם כל עונות הסדרה