בעוד אמיר וטלי מקימים משפחה וחפר מתהולל, איצקו ולילך נמצאים בשלב אחר בחיים - ג'ונגל חיי הנישואים. היו עליות, בעיקר מורדות אבל בסוף האהבה ניצחה, או לפחות הנוחות. אחרי שנפרדו, הם החליטו לנסות שוב להילחם על הקשר - בדם, ביזע ובדמעות. לכבוד סיום הסדרה, קבלו כמה עצות מועילות.

"עשה ואל תעשה" של חיי הנישואים (גרסת לילך ואיצקו):

דע את מקומך

חלק מהטיפול הזוגי אליו פנו איצקו ולילך בניסיון להציל את הנישואים שלהם כלל פסק זמן, אך כמו כל פסק זמן הוא נגמר מהר ועתה הם צריכים להחליט מה לעשות. הבשורות הטובות הן שהאהבה ניצחה בסוף והשניים החליטו להישאר ביחד ולהשקיע בזוגיות שלהם, אפילו אם זה אומר לגדל יחד עציץ. אולם, כשהמטפלת שאלה אותם מה הסיבות שלהם להישאר יחד - לאיצקו חיכתה הפתעה.

אל תעשה: אל תתייחס לנישואים כעסק כלכלי או עסק נוח.

עשה: קבל את תפקידך בקשר.

מה למדנו: לא תמיד הסיבות להישארות בקשר זהות, אבל זו לא סיבה להפסיק להאמין באהבה.

לפנק, לפנק, לפנק (או: לשחד, לשחד, לשחד)

לילך רוצה ספה חדשה ולא סתם - ספה של קסטיאל. היא לא מבזבזת זמן ומעמידה את זה כתנאי לזוגיות. בשביל חיי נישואים צריך להתאמץ, לא? איצקו בדילמה, מה זה עשרות אלפי שקלים לעומת אהבה? אבל בכל זאת, עשרת אלפי שקלים?! במהרה הוא מוצא פתרון ומפתיע את לילך בספה דמוי-קסטיאל, עבודת יד של ג'ורג' האמן - עם פרווה סגולה.

עשה: תפנק, תשחד, תוציא עליה כסף.

אל תעשה: ספות עם פרווה בצבע סגול?

מה למדנו: סחיטה עוזרת, ואל תתעסק עם אשתך בנוגע למותגים.

עשה את הדבר הנכון

אירוע חשוב בעבודה של לילך הגיע ולילך לא תיתפס לא מוכנה - היא מיד שולחת את איצקו לקוסמטיקאית להכנה. אבל מה הקשר בין איצקו לקוסמטיקאית? להפתעתה, הוא חוזר עם זוג גבות בהם הוא נראה כל הזמן מופתע. לילך מציירת את הגבות בחזרה ויוצאת לאירוע עם איצקו - אבל בנפרד. רגע השיא מגיע כשחבר ילדות שלהם מגיע לאירוע ואיצקו מחליט לסגור חשבון. החוב לא נמחק אבל הגבות המצוירות כן. אופס

עשה: כל מה שאשתך אומרת.

אל תעשה: טיפול אצל הקוסמטיקאית.

מה למדנו: סגירת חשבונות היא עסק מורכב. וגם חיי הנישואים.

יש לדעת להקריב קורבנות

רגע האמת הגיע - חברים או אישה? חפר אוהב לחרבן בבית של לילך ואיצקו. לה זה נמאס. היא מבקשת מאיצקו שיסביר לחפר שיש דברים שמגיל מסוים עושים רק בבית. איצקו נקרע - חפר מגיע אליו לביקור מיד אחרי שיפודי התקווה, ואין לו לב לנעול לו את השירותים. אחרי שאיצקו משקר ללילך בנוגע ליציאות של חפר, הכל מתפוצץ. חפר נעלב והחברות בסימן שאלה. מידע מודיעיני של אמיר פותר את הבעיה - חפר אוהב את השירותים בגלל עיתוני "לאישה" משנות ה - 80. אין "לאישה" - אין יציאה.

עשה: אל תוותר על החברות בשביל יציאה.

אל תעשה: לא למדתם? קקי אצל אחרים.

מה למדנו: אישה בונה, אישה הורסת. מי היה מאמין שהפתרון נמצא בעיתון נשים.

דע את מקומך 2

ישראל מאוימת, כרגיל. דניאל תוהה מה יקרה ביום שתיפול הפצצה ולילך מרגיעה אותה שיש לשתיהן דרכון הולנדי. ומה עם אבא? היא שואלת, "תיפרדי ממנו", עונה לילך בקורקטיות. כאן התחיל המירוץ של איצקו להוצאת דרכון פולני- איצקוביץ', לא?

עשה: דרכון זר, בקרוב מלחמה.

אל תעשה: דרכון תימני, באמת?

מה למדנו: בחולי ובריאות, באושר ועוני, בטוב וברע, לאוהב ולהוקיר, עד שהמוות יפריד ביננו. או שלא.

רמזור, שבת, 21:40

>> טריוויית רמזור: יודעים הכל על רמזור? תוכיחו!

>>אל תעצרו באדום: רמזור בפרקים מלאים לצפייה ישירה

>> אל תשאר בצד גיסנו, תן בלייק