כשאורלי מירקין נפגשה עם הדצים בחצר הבית של אורנה, לא היה קשה להבחין שדץ לא מרגיש בסביבה הטבעית שלו. "הדבר הזה כל הזמן משתין?", הוא שואל כשהוא מתייחס למזרקה שתלויה על אחד הקירות בחצר, ומיד זוכה לקבל תגובה ישירה מאשתו לשעבר: "איזה מזל שאתה לא גר פה". אבל מה שעלול להיראות כמו מתח ביחסים, מתבהר עד מהרה כדינמיקה מצחיקה וזורמת שמאפיינת את הזוג, גם היום אחרי עשור של גירושים. 

 >> עקבו אחרי "אנשים" גם בפייסבוק 

הדצים, שהפכו את החיבור ביניהם לסיפור הצלחה שכבש את עולם הילדים בשנות התשעים, חוו גם לא מעט משברים בחייהם האישיים. לפני עשר שנים הם החליטו לשים סוף לזוגיות ביניהם ופנו איש איש לעיסוקיו. עכשיו הם מניחים את המטענים בצד וחוזרים לעבוד יחד בתכנית משותפת. בראיון ל"אנשים", אורלי מירקין מנסה לברר האם היו להם התלבטויות בעניין ומקבלת תשובה אמביוולנטית.

אין תמונה
מאז ועד היום. הדצים

דץ מספר שזאת היתה עבורו החלטה לא פשוטה: "כשפנו אליי לעשות איתה את התכנית הזאת אמרתי לא, אבל אז אמרתי לעצמי שדווקא במקום הזה של עבודה תמיד היינו על הכיפאק", אורנה לעומתו מכריזה שלא היססה לרגע: "אני אוהבת לעשות דברים שגורמים לאנשים לשאול למה היא עושה את זה. פשוט בא לי, זה כיף לי וזה עושה טוב לילדים שלנו לראות אותנו על המסך יחד, גם אם הם לא מודים בזה". אם תהיתם אם יש סיכוי גם לקאמבק זוגי על הדרך, אז לאורנה יש חדשות בשבילכם: "חזרנו רק לעבוד יחד. אני לא יודעת איך אנחנו עושים את זה אבל אנחנו עושים את זה כי אני מכירה אותו והוא מכיר אותי. חוץ מזה שבשעה 11:35 אני נכנסת לאוטו שלי ונוסעת לבית שלי, זאת עבודה". 

"אנשים"- ימים א'-ג', 18:50