עמית סגל גדל בעופרה בזמן שאביו ישב בכלא בשל מעורבותו בפעילות המחתרת היהודית ("כילד לא חוויתי את זה כ'אבא הלך לכלא'"). כבר בגיל 13 הופיע על המסך כמראיין צעיר והיום הוא אחד הכתבים הפוליטיים הבולטים בישראל. בפתיחות יוצאת דופן, הוא הכניס את דרור גלוברמן לביתו וסיפר על היחסים עם אביו ועל ההכנות לקראת הולדת בנו הבכור.

 >> עקבו אחרי "אנשים" גם בפייסבוק

"היה אחד בועדת הקבלה שאמר שהם מקבלים אותי לגלי צה"ל למרות שאבא שלי כמעט רוצח, אבל שלושה אחרים אמרו מיד לאחר מכן שזה לא רלוונטי". אביו, העיתונאי חגי סגל, היה בשנות ה-80 אחד מחברי המחתרת היהודית והורשע בעבירות של גרימת חבלה חמורה וחברות בארגון טרור: "זה לא נתפס כמו חיסול על רקע פלילי בבאר שבע או באשדוד או בדרום תל אביב, לכן כילד לא חוויתי את זה כ'אבא הלך לכלא'", מספר סגל.

בקרוב יהפוך סגל לאב בעצמו: "אני מאוד שמח שזה מגיע בסוף הרכבת ממשלה", הוא אומר, "ומצד שני אני נזכר שלפני שבועיים יאיר לפיד אמר לי: 'בבחירות האלה הוא עדייו לא נולד, בבחירות הבאות הוא עדיין יינק', וזה קצת מטריד אותי". 

 

"אנשים"- ימים א'-ג', 18:50

עמית סגל ויתר נבחרת החדשות של ערוץ 2 ישתתפו מחר במשדר הבחירות המרכזי של חדשות 2, בו ייקחו חלק גם נבחרת ארץ נהדרת כחלק מיום שידורים מיוחד בהשתתפות כל כוכבי שידורי קשת.