חודש אחרי חשיפת הקלטת הלוהטת של הרב עובדיה יוסף ז"ל, אריה דרעי עדיין לא רגוע. חיים אתגר פגש אותו בביתו שבירושלים, לשיחה טעונה, כשאשתו, יפה דרעי, מספקת פרשנות משלה לאירועים המסעירים בש"ס.
דרעי מכחיש שההתפטרות שלו היתה ספין, מנסה להתעלם מקיומו של אלי ישי ועוקץ את משה כחלון ויאיר לפיד: "אם מישהו יגיד לך שיש איזה גאון או במאי שחשב על הכל, ושהוא מביים ומפיק ושולט על כל התהליכים, מוכרים לך ספין –  אל תאמין. רק צעדים אותנטיים ואמיתיים מוכיחים את עצמם".

 >> עקבו אחרי "אנשים" גם בפייסבוק 

ומה יש לו להגיד על יאיר לפיד? "לפני שנה וחצי הוא החליט לנתק קשר, אפילו שלום הוא לא היה אומר. הייתי שקוף בעיניו. לפני כמה חודשים, לפני ראש השנה, כמו כל יהודי טוב הוא החליט לעשות סולחה. מאז כמעט ולא דיברנו, אין קשר", הוא מסביר. בהמשך מוסיף דרעי שהוא מבחינתו מעולם לא שלל לשבת עם לפיד: "אני לא מחרים אף אחד", הוא אומר אך מיד מסייג, "אבל אם לפיד אומר שהוא מוכן לשבת עם החרדים בלי לתקן שום דבר ורק אם הם יקבלו את דרכו, אז אבפשר להבין לבד שאין סרט שאנחנו נשב יחד".

דרעי לא לבד. הבוקר הציג לפי את תכניתו ללוחמה בשחיתות: "מי שהורשע בעבירה עם קלון לא יוכל לחזור למשרה ציבורית", אמר לפיד ושלל בכך ישיבה משותפת בממשלה לצד ש"ס ואריה דרעי.

"בחירות אישיות", סדרת תכניות מיוחדת, מבית "אנשים", על האנשים שאתם חושבים להצביע להם - ימי שני, מיד אחרי "ארץ נהדרת