עשרת אנשי הבידור של 2012
מי הם עשרת אנשי הבידור המשפיעים של 2012?

שנת 2012 הייתה עמוסה במחאות חברתיות, פריצות מדעיות בארץ ובעולם ושינויים מדיניים ברחבי הגלובוס. אבל לא פחות חשוב, השנה שחלפה הייתה מלאת תהפוכות בביצת הסלבס המקומית. מהאבידה הגדולה של ישראל כאשר יפה ירקוני הלכה לעולמה, דרך הזכייה המרגשת של גידי רף, יוצר חטופים והומלנד בפרס גלובוס הזהב, והיציאה מהארון של אורנה בנאי ועד לסרט הישראלי הכי מצליח של השנה "העולם מצחיק" בבימויו של שמי זרחין.

מטקס האוסקר ועד לבית האח הגדול

לקראת השנה החדשה, שאלנו את עורכי מדורי התרבות בעיתונים ובאינטרנט, ואת האנשים שעבודתם היא לסקר את עולם התרבות בישראל, מי האנשים הכי משפיעים בשנה החולפת, והגענו לרשימה של עשרה מפורסמים, אשר בלעדיהם 2012 לא הייתה 2012: יפה ירקוני ז"ל, בר רפאלי, גידי רף, אביב גפן, יהודה לוי, נינט טייב, אורנה בנאי, בוקי נאה, ליהיא גרינר, שמי זרחין, יוסף סידר ושלמה ארצי. 

עד שייחשף הדירוג הרשמי ביום ראשון, קבלו שלושה מועמדים שכבשו את הביצה המקומית - נסיכת הטראש הישראלית הראשונה, ליהיא גרינר, האנטי סלב שכבש את הישרדות, בוקי נאה, והאישה הסקסית ביותר בעולם, בר רפאלי. מי לדעתכם יקח את המקום הראשון? מי ישאר מאחור? ומי בכלל לא צריך להופיע ברשימה? טקבקו לנו מה דעתכם

נסיכת הטראש הישראלית הראשונה: ליהיא גרינר

ליהיא גרינר בערום, פנאי פלוס (צילום: ליאור נורדמן)
נסיכת הטראש הישראלית. ליהיא גרינר | צילום: ליאור נורדמן
מה לא נאמר על ליהיא גרינר. מזמן כבר איבדה את התואר "פליטת ריאליטי" והפכה לתופעה של ממש. יותר משנה שעברה מאז אותו גמר בו קטפה את המקום השני, גרינר מסכמת את אחת השנים העמוסות בחייה - מהשקה להשקה, ארגון חתונת השנה, הריב המתוקשר עם אביבית בר זוהר, הקרחת המפורסמת והשער המפורסם של גיליון פנאי פלוס. "ליהיא היא פליטת ריאליטי שעשתה קריירה על תקן היותה פליטת ריאליטי, בלי שום ערך מוסך אחר" טוען ערן סויסה. הייתה פה תרבות גבוהה ובידור, ועכשיו יש לנו ז'אנר שלישי - תרבות הטראש וליהיא היא נסיכת הטראש הישראלי הראשונה" מכריז שי גולדן, סגן עורך "מעריב". האם היא כובשת את פסגת הרשימה הכי נוצצת בישראל?

>> כל מה שרציתם לדעת על ליהיא גרינר

האנטי סלב הראשון: בוקי נאה

בוקי נאה (צילום: ורד אדיר,  יחסי ציבור )
האנטי סלב. בוקי נאה | צילום: ורד אדיר, יחסי ציבור
הכתב הפלילי לשעבר של ידיעות אחרונות, בוקי נאה, אשר מדריך סיור ייחודי "בין פחי הזבל בחצר האחורית של תל אביב", הפך בן רגע מ"השמן הקירח והמכוער" למלך הריאליטי שהגיע כמעט עד הגמר הגדול בהישרדות VIP. "בוקי הוא סיפור סינדרלה של תכניות ריאליטי. הברווזון המכוער שבאמת הצליח לכבוש את הקהל ואת השורדים באי" טוען ערן סויסה, כתב התרבות והבידור של "ישראל היום". האם יכבוש את הפסגה ברשימת הסלבס המשפיעים של 2012?

>> כל מה שרציתם לדעת על בוקי נאה

האישה הסקסית בעולם: בר רפאלי

אין תמונה
האישה הסקסית בעולם. בר רפאלי
השנה של בר רפאלי הייתה לא פחות ממסעירה בכל התחומים. החל משלל שמועות על רומאנים מתוקשרים עם ג'רארד פיקה ודני אלבס, השקת ליין הלבשה תחתונה עם דודי בלסר, הצטלמה לסרט בתפקיד נערת פיתוי ונבחרה לאישה הסקסית בעולם. האם תתמקם במקום הראשון ברשימת הסלבס המשפיעים ב-2012?

>> כל מה שרציתם לדעת על בר רפאלי

לקראת ראש השנה שמתקרב בצעדי ענק, סכמנו את הארועים הכי גדולים של 2012 לרשימת עשרת הגדולים. מי הם עשרת אנשי הבידור, המוזיקה והתרבות שעשו את 2012, ולאיזה מקום התברגו ברשימה הכי מבוקשת של השנה? הצטרפו למשדר מיוחד המסכם את האנשים שהכי השפיעו עלינו בתחום הבידור בשנת 2012 שישודר ביום ראשון הקרוב, 9.9 בערוץ 2

>> מדד המנהיגות של mako - בואו לדרג את הפוליטיקאים