כבר קרוב לעשרים שנה שיובל המבולבל משמח את ילדי ישראל. הקול המחוספס והשפה השטותניקית של דמותו, החריגים כל כך בעולם הילדים המוקפד הפכו אותו לכוכב, אולי הגדול ביותר, בתחום. אבל לא כולם מרגישים נוח עם ההצלחה הזו. לא מעט קולגות ומבקרים הביעו באופן פומבי חוסר שביעות רצון מהמלל הפשוט והמסרים של יובל. "אני לא מלמד ילדים  עברית, אני לא מלמד ילדים גיאורפיה של ארץ ישראל אבל אני מלמד ילדים דבר שהוא לא פחות חשוב - לחשוב חיובי ולשמוח" מסביר יובל שם טוב. "יש לי ימים של דאון מהפחד שכל זה יעלם. כי היום אני חי את החלום" מודה יובל.

יובל שם טוב נולד בירושלים בשנת 1972 ובגיל 7 הופיע לראשונה כשהציג מול תלמידי כיתתו בתאטרון בובות מאולתר. "בתור ילד הייתי ילד חלש. מצאתי בהומור ובצחוק ובלהיות הליצן של הכיתה דרך לשרוד, להתחבב ודרך שיאהבו אותי" מודה יובל. בשנת 1990 שירת בצבא כקצין קרבי בנח"ל ומיד אחרי השחרור החל לעבוד כליצן בימי הולדת. אחרי שהגדיל את פעילותו פתח משרד ושכר מזכירה צעירה בשם מיכל שלימים הפכה לאישתו. "המקור להצלחה שלי היא גם נקודת התורפה שלי. אני ילד". אבל להצלחה יש גם מחיר שיובל נאלץ לשלם כשהילדים שלו נאלצים לחלוק את אבא שלהם עם כל ילדי ישראל: "אני לא נמצא הרבה בבית ואני משלם מחיר מאוד כבד. זו נקודה מאוד רגישה כי אני מחמיץ את הילדות של הילדים שלי". מודה יובל.
בשנת 2004 הוציא את הדיסק DVD הראשון שלו ומאז מכר למעלה מ-600 אלף עותקים ובעבור הופעה הוא גובה כ-30 אלף שקלים. "אני מופיע כל יום כמעט. כל יום בעיר אחרת" מודה יובל. הביטחון הכלכלי וההצלחה מאפשרים לו לקחת סיכונים כגון ההחלטה לפרוש השנה מהפקות חנוכה הגדולות ולהעמיד מופע משלו עם כוכבי ילדים נוספים.

בחייו של יובל יש גם אירוע לא פשוט. בשנת 2000 גרם בתאונת דרכים לפציעה קשה של יותם רגב, אז צעיר בן 16. לפני שלוש שנים עומת במפתיע במסגרת כתבה של אולפן שישי עם רגב. "הרגשתי שרצחו אותי. אנחנו באים לשמח אתכם" מסביר יובל.

אנשים, ימי רביעי וחמישי, 18:50

>> בואו לדבר על יובל המבולבל בפייסבוק אנשים