לקראת שבוע היופי שיפתח מחר בגני התערוכה, התלווינו לאנשים שיופי הוא המקצוע שלהם, היום אנחנו עם המפיק מוטי רייף. "במשך 25 שנה אני עוסק בכל מה שקשור בעולם האופנה", מספר רייף, "יש שלושה דברים שאני אוהב: במה, יצירה ואנשים, והעבודה שלי מחברת את שלושתם, ולכן אני נהנה ממנה".

 "איך הגעתי לתחום? התחלתי כדוגמן במשך שנה וחצי, הייתי דוגמן גרוע", מודה רייף, "אחרי שנה וחצי התחלתי לארגן בעצמי תצוגות אופנה".

"עד אותו היום אף אחד לא נחשף לעולם הזה"

את המעבר למסך הקטן עשה רייף לפני כעשור: "ב-2003 הלכתי לצעד הבא - לטלוויזיה, הפרויקט הראשון היה 'תגלית השנה', עד אותו היום אף אחד לא נחשף בעצם לעולם האופנה", משחזר רייף, "בעקבות זאת נוצרה גם תכנית חדשה בשם 'מהפך', ואיתה הגיעו כל מיני תחרויות יופי לטלוויזיה, פתאום הדברים האלו הביאו תוכן חדש".

בשנים האחרונות רייף עוסק בבייבי החדש שלו - שבוע האופנה בתל אביב, בו הוא רואה שליחות של ממש: "בכל העולם שבוע האופנה הוא אירוע מרכזי של תעשיית האופנה, ידעתי שאם נצליח להביא לפה 20-30 עיתונאי אופנה זאת תהיה תרומתי הציונית", מגולל רייף כאבא גאה, "אתה שם שני זרקורים על תעשייה, שמתמודדת יום יום עם החיים שלה שזה הישג גדול. הרבה מאוד מעצבים מתוך שבוע האופנה קמו לתחייה".

"בשבוע הבא אנחנו לקראת ביוטי סיטי 2013", מתאר רייף, "כל הנושא השנה הוא בהשארת פריז, ולמעשה בנינו את ההיסטוריה של האופנה הפריזאית מ-1600 ועד היום. בחרנו השנה לא רק דוגמניות אלא כל מיני כוכבות, שחקניות תיאטרון וזמרות".

יש לכן טיפ מקורי לטיפוח ויופי? שלחו לנו אותו ותוכלו לזכות ביופי של פרס מתנת ביוטי סיטי

* ההשתתפות במבצע בכפוף לתקנון


אירוע ה- Beauty City, ימים ד' - ו', 26-28.06,

ד' – ה': 10:00-23:00, ו': 10:00-17:00, ביתן 1 גני התערוכה, ת"א