אחרי כמעט שלושה עשורים של מוזיקה ועשייה, קובי שמעוני שמוכר לנו יותר בשם סאבלימינל, לא ממש מבקש להצטנע. הוא יודע את החשיבות שלו בתור אחד מאבני היסוד של מוזיקת ההיפ הופ הישראלי ובראיון לדני הכט ב"אנשים" (שני, אחרי "לילה טוב עם גיא פינס", קשת 12), הוא חוזר אל התקופה בה זכה להצלחה הגדולה ביותר יחד עם הצמד שלו, הצל (יואב אליאסי), תקופה בה הוא מאמין שהם הצליחו לשנות את הסצנה בארץ. 

זה לא מקרי אם מתחיל להתנגן לכם עכשיו בראש "אני טורו", "ילד רחוב", או אולי בכלל "פרחים בקנה". היו תקופות בהם השירים האלו הצליחו לכבוש את כל המצעדים ולהדביק מדינה שלמה ושמעוני, שיודע היטב את השינוי שהוא חולל, ממש לא מרגיש צורך להסתיר את זה: "הולדתי את ההיפ הופ בישראל. אני לא טוב בלהיות צנוע, תבדוק את התווית של של היפ הופ ישראלי - כתוב שם סאבלימינל בגדול", הוא משתף בגאווה.

היום כמעט שני עשורים אחרי ההצלחה הכבירה, הוא מנסה להסביר את האפקט, "באתי רציני ואמיתי. שפכתי את הלב שלי ואת הדם שלי ורציתי שיקשיבו לי. הרפרנס שהיה לאנשים בראש זה היה 'חומוס מטמטם' או 'מכופף הבננות', זה לא היפ הופ וזה גם לא מה שבאתי לייצג. המלחמה שלי הייתה של: 'תשכחו כל מה שחשבתם שאתם יודעים על היפ הופ, ככה הוא באמת נשמע'".

שמעוני ממשיך וגם מציין ניצחון קטן של אותה תקופה בעיניו: "אמנם אייל גולן הוכתר זמר העשור של 2000 עד 2010, אבל זה היה העשור שלנו. כל האלבומים שלנו עשו זהב, פלטינה, פלטינה כפולה ומשולשת, כל סינגל שני יצא להיט ענק".