"ביוטי סיטי נערך זו השנה השביעית וכבר הפך למסורת ולאירוע שרבות מחכות לו", אומר סמנכ"ל השיווק של סופר פארם, עופר לוי, "בחרנו השנה בקונספט של פריז, שכן זו העיר ממנה יוצאות הבשורות בתחום היופי והאופנה לאורך השנים וללקוחות מחכה חוויה מפתיעה ויוקרתית ביותר. ביתן 1 יהפוך לפריז בלילה, עם כל האלמנטים המוכרים והאהובים: מגדל אייפל, שער הניצחון, נוטרדאם ועוד. בתי הקפה יהיו באווירה פריזאית, עם ציירים וזמרים ואפילו תיבת נגינה".  

סופר-פארם תקיים זו השנה השביעית את ה- Beauty city, אירוע היופי הגדול של השנה בו מציגים מיטב מותגי הקוסמטיקה בארץ ובעולם במתחמים חווייתיים, את הטרנדים החמים ביותר, לצד מבצעים והטבות ייחודיים.

אנשים
לוגו ביוטי סיטי

פרט לעיצוב הושקע רבות גם בתוכן הביוטי סיטי: הרצאות לייף סטייל, סטיילינג אישי על הבמה עם סנדרה רינגלר ותצוגות האופנה. זאת לצד ביתנים של כחמישים מותגי איפור, טיפוח ויופי ובהם: קלרינס, לנקום, אסתי לאודר, ג'יבנשי, אהבה, לייף, בורז'אה, רימל, פופה ועוד.

בתאריך ה-25 ליוני, ערב לפני פתיחתו הרשמית של הביוטי סיטי, ייערך ערב לקוחות VIP  להשקת ביוטי סיטי פריז. הלקוחות ייהנו לפני כולם מהנחות והצעות מיוחדות בביתני הקוסמטיקה של הביוטי סיטי, קוקטייל חגיגי ומופע בימתי מרהיב.

המופע, בניחוח פריזאי ובהנחיית לירון ויצמן כולל מופע בו תשיר מרינה מקסימיליאן בלומין שירים בצרפתית בליווי סימפונט רעננה וכן תצוגת אופנה חגיגית של המחלקה לעיצוב אופנה בשנקר בכיכובן של סלבריטאיות שונות ובהן אורנה דץ, יוליה פלוטקין, רונית יוקדביץ'ענת וקסמן, נטע גרטי, גלית גיאת, ליאל דניר ונטלי דדון.

לאורך ימי הביוטי סיטי יופיעו על הבמה ארבעה מאפרים מובילים שיחלקו את סודות האיפור עם הקהל. בנוסף, סנדרה רינגלר, כוהנת הסטיילינג, תבחר מדי יום חמש נשים מהמבקרות במתחם, תעביר אותן סטיילינג אישי יחד עם צוות מאפרים ומעצבי שיער ואחר הצהרים הן יצעדו על הבמה המרכזית ויכירו לראשונה את המראה החדש שלהן.

אנשים (צילום: יריב פיין וגיא כושי)
סנדרה רינגלר לביוטי סיטי | צילום: יריב פיין וגיא כושי

בקומה השנייה של ביוטי סיטי  ייערכו לאורך כל היום הרצאות של מיטב מומחי הלייף סטייל בישראל. השנה נוספו לנבחרת ליהיא לפיד, מיקי שמו וגדי אלימלך לצד מיקי בוגנים מיכל דליות, ענת הראל, ליאון רוזנברג מיכל צפיר, דניאל חסון, הגר שפר ועוד.

יש לכן טיפ מקורי לטיפוח ויופי? שלחו לנו אותו ותוכלו לזכות ביופי של פרס מתנת ביוטי סיטי

* ההשתתפות במבצע בכפוף לתקנון


אירוע ה- Beauty City, ימים ד' - ו', 26-28.06,

ד' – ה': 10:00-23:00, ו': 10:00-17:00, ביתן 1 גני התערוכה, ת"א