בשבועות האחרונים יצאה מערכת "אנשים" בסדרת תכניות על האנשים שאתם חושבים להצביע להם, כעת, פחות משבוע לפני הבחירות, הגיע הזמן לסכם ולשאול את השאלות שעשויות להכריע את ההתלבטות שלכם, והפעם דרור לא לבד. יחד איתו הגיעו אילנה דיין, ארז טל, גלית גוטמן, יואב לימור, אסף אטדגי, נדב בורנשטיין ושלושת החיימים: חיים הכט, חיים אתגר וחיים כהן. 

>> עקבו אחרי "אנשים" גם בפייסבוק 

כל אחד מראשי המפלגות הגדולות (בנימין נתניהו, יצחק הרצוג, נפתלי בנט, יאיר לפיד, משה כחלון ואיימן עודה), קיבל שאלה אישית ודקה אחת בלבד להשיב עליה. את ארז טל למשלמאוד עניין לגלות מה למד יאיר לפיד מאז הבחירות הקודמות: "אני מכיר הרבה אנשים שהצביעו "יש עתיד" בבחירות האחרונות, וכגודל האופוריה כשקיבלתם 19 מנדטים גודל האכזבה", אמר טל, "עכשיו ממקום מפוקח יותר, מה למדת? איפה טעית? על איזה טעויות לא תחזור? מה יהיה שונה?". 

זו התשובה שהוא קיבל: "אני חושב שהיה להם ציפיות מאוד ריאליות. הם רצו שאנחנו נלך ובארבע שנים נתחיל שינוי עמוק במידנת ישראל, זה מה שהלכנו לעשות ועשינו הרבה מאוד דברים - שיוויון בנטל, 18 שרים בממשלה, אין שרים בלי תיק ואני יכול להמשיך את הרשימה. הם בחרו בנו לארבע שנים ואנחנו היינו בתפקיד שנה ושמונה חודשים - עכשיו הם  יודעים עלינו שאנחנו עובדים הכי קשה מכולם ושאם הם יתנו לנו שוב את ארבע השנים שהם נתנו אז ואנחנו נמשיך לעבוד בשבילכם יותר קשה מכולם".

"בחירות אישיות": צפו בספיישל הסיכום המלא