תומר שרון חלם על הבמה עוד כילד: הוא החל עד דרכו כבר בגיל 10 בסדרה ללימוד ערבית, בגיל 13 השתתף בהצגה שעלתה ב"בימה", בהמשך באו להקת הנח"ל, "עניין של זמן" וחבורת "פלטפוס", שם הוא עשה את הפריצה האמיתית שלו. אחרי שלוש שנים התכנית ירדה משידור והוא הפך לשחקן מבוקש, אלא שדווקא אז הוא שקע בדיכאון ונכנס לאחת התקופות הקשות בחייו: "היינו חבורה מאוד מוצלחת וזה התפרק. הלך לי מאוד, עשיתי תכניות טלוויזיה וסרטים, אבל נפלתי. שם התחיל הדכאון".

"בגידה זה הכי מיינסטרים שיש"

מאז הדברים השתנו, הוא הספיק לחזור לככב בתיאטרון ובטלוויזיה, לחולל פרובוקציות ברשת, להוציא שני אלבומים, ונהנה להיות "הילד הרע" של עולם הבידור: בשנים האחרונות הוא הספיק להעצר על ידי המשטרה, לסבך את שר האוצר בוידוי על התנסות משותפת בסמים ולעורר מיני סערה כשפרש את דעותיו בנוגע למערכות יחסים מונוגמיות: "יש כל מיני סוגי חיים, כולם לגיטימי לחלוטין. בגידה זה הכי מיינסטרים שיש- 90 אחוז מהאנשים בוגדים. להבטיח נצח זה בהכרח שקר", הוא אומר.

"אני קלישאה של הליצן העצוב"

תומר טוען שהוא אומר את מה שעל ליבו ובניגוד למה שכולם חושבים זה לא כדי למשוך תשומת לב: "אני אוהב להיות שקוף, אין לי בעיה להגיד כל מיני דברים שאנשים מתביישים להגיד". מצד שני, מאחורי מי שרבים תופסים כפרובוקטור, מסתתר אדם בודד שמשתמש בכשרון הכי גדול שלו כדי להסתיר את זה. שרון מודה הוא משתמש בצחוק כדי לברוח מהכאב: "לא אמרתי שאני חי יותר טוב מאף אחד אחר. יש המון חרא בחיים שלי, המון בדידות. אני הכי קלישאה של הליצן העצוב".

הכתבה המלאה הערב ב"אנשים", 18:50, ערוץ 2