מיקי אריסון

זו אחת התקופות הלא מעודדות בחייו של מיקי אריסון, בנו של תד ואחיה של שרי אריסון. אמו נפטרה בתחילת החודש, ובסוף השבוע טבעה אחת מאניות הפאר הענקיות שבבעלותו שלושה נהרגו אנשים ועוד עשרות נעדרים. קברניט האנייה יואשם בהפקרתה, משום שהיה בין הראשונים לעזוב. גם לשרי אריסון קרה לפני שנתיים וחצי משהו דומה – דני דנקנר, מנכ"ל בנק הפועלים או הקברניט שלו, אם תרצו, נאלץ להתפטר אחרי שורה של כשלי ניהול בבנק. האריסונים צריכים אולי לבחור ביתר קפידה את מי שהם סומכים עליהם.

גלעד שליט

גלעד שליט שינה את תמונת הפרופיל. גלעד שליט חבר עכשיו של הדס שליט ושל ארבעה אנשים נוספים, גלעד שליט ממליץ על הלינק: צפו בסל המשוגע ביותר של 2012. נראה כמו פרופיל סטנדרטי של בחור צעיר, עד שמגיעים לעדכון המריר-מתוק: גלעד שליט אוהב את הקבוצה גלעד שליט. ציניקנים יקשרו את מועד פתיחת חשבון הפייסבוק להודעה של אביו משבוע שעבר. אבל אנחנו נזכיר שגלעד נחטף עוד לפני היות הפייסבוק והאייפון. יש משהו מרגיע, מנחם, בזה שהיום יש לו את שניהם. זו הראייה הכי חותכת עד כה שגלעד משלים פערים.


כוכבי ריאליטי
התחרות הולכת ונהיית קשה. כל כך הרבה כוכבני ריאליטי, מודחים וזוכים, נאבקים על מעט אור זרקורים, וכל האמצעים כשרים. אחרי ששני המודחים איגי וקסמן ועתי שולברג קבעו רף חדש עם הריון משותף, ליהיא גרינר יורה בכל התותחים: אם צילום בדיקת ההריון שחשפה הראה תוצאה שלילית, אחרי יומיים הגיעה הצעת נישואין ספונטנית מצד בן זוגה, שכללה צלמי פפראצי על רקע חנות תכשיטים ממותגת. שיהיה לכולם בהצלחה.

>> קים אלפרון והעיר הגדולה

אנשים, ראשון-שלישי ב-18:50

>> כל הכתבות של אנשים