ניסים ואטורי, חבר כנסת מהליכוד, רשם לא מעט כותרות בתקופה האחרונה בגלל סדרת ציוצים והתבטאויות שעוררו סערה. בין היתר אמר על ראש הממשלה לשעבר, אהוד ברק: "במדינות אחרות, אדם כזה היה מועמד לתלייה", כינה את המתנגדים לרפורמה המשפטית "אנרכיסטים שתומכים בחמאס" ותקף את קהילת הלהט"ב: "יש הורים ששמים בובה לילד כי נראה להם שהוא צריך להיות הומו עכשיו".

הערב (רביעי, אחרי "לילה טוב עם גיא פינס", ערוץ 12) בתוכנית "אנשים", ואטורי יתייחס לשערוריות האחרונות ששמו נקשר בהן, יסביר למה הוא מכנה את ערוץ 12 "אל-ג'זירה" וכן יחשוף תקופה אחרת וחשוכה מאוד בחייו, כשנקלע למשבר בריאותי.

"הייתה לי בעיה בילדות, בגיל תשע. עברתי טיפולים מאוד קשים", מספר ואטורי, "נעדרתי מהלימודים איזה חודשיים. הייתה לי בעיה, נולדתי עם פגם בלידה. זה דופק את הכליות. עצרו את זה באיזשהו שלב, אבל בגיל 40 ומשהו, הבנתי שזה היה זמני. הכליות הפסיקו לפעול, הפסיקו לתפקד. המדדים היו ממש לא טובים".

"ב-2013 התחלתי דיאליזה. ראיתי אנשים מתים על ימין ועל שמאל. זה לא משנה יהודי או ערבי, זה אזור כזה שיש בו גם דרוזים. שלוש-ארבע פעמים בשבוע ישבתי שם שלוש שעות. התחברנו אחד עם השני. היה סבא נחמד ששכב לידי. בוקר אחד באתי ושאלתי: איפה הוא? הוא לא הגיע היום. אמרו לי: 'תשמע, הוא נפטר בלילה. מסכן'. זו הסיטואציה שהייתי בה. חשבתי שאין לי לאן ללכת מפה. לא ראיתי את העתיד שלי, שאהיה חבר כנסת. תמיד הייתי צעד אחרי הדבר הזה, מסתכל אחורה וחושב: וואו, מה היה פה? איזה סרט".