החשיפה הבלתי מכוונת של השנה - גילי מוסינזון והסרטון האינטימי

הצבעות: 44.68%

גילי מוסינזון מבלה בים (צילום: צ'ינו פפראצי)
צילום: צ'ינו פפראצי

שחקן הכדורסל לשעבר, גילי מוסינזון, הגיע לכותרות בהקשרים שונים השנה. זה התחיל בווידוי אישי שלו על היותו ביסקסואל והמשיך בכך שבקיץ האחרון דלף לרשת סרטון אינטימי שלו. בסקר, הגיעו אחריו בקטגוריה הזו שרון פרי עם 31.96% וענת הראל עם 23.35% שגם כן נקלעו לכך שתמונות אינטימיות שלהן דלפו לרשת. 

תמונת השנה - בר רפאלי מודיעה שהיא בהריון

הצבעות: 39.77%

A photo posted by Bar Refaeli (@barrefaeli) on


עוד אחת שיצרה לא מעט כותרות השנה היא בר רפאלי. חשיפת הריונה הראשון לגולשי האינסטגרם בכך שצילמה את בדיקת ההריון, הפכה את השנה האזרחית להרבה יותר משמחת עבור חלק גדול מהעוקבים שלה. התמונה שלה גברה על השמלה של מירי רגב בפסטיבל קאן שזכתה ל-23.45 אחוזים, על תמונתה של קרן פלס בבגד ים שקיבלה 17.07 אחוזים מההצבעות וגם על התמונה של ציפי לבני יחד עם ברד פיט שזכתה רק ל-14.84 אחוזים מההצבעות.

האנשים שלא ישכחו את השנה - משה איבגי בגלל פרשת ההטרדות המיניות

הצבעות: 41.01%

ביקרות חריפה על ההסדר המתגבש עם איבגי (צילום: פלאש 90, מיכל פתאל)
צילום: פלאש 90, מיכל פתאל

כבר כמעט שכחנו שזה קרה השנה אבל אתם בחרתם והזכרתם לנו. משה איבגי עמד בתחילת השנה במרכזה של פרשה לא נעימה בה כמה שחקניות טענו כי הטריד אותן מינית. איבגי שהיה בעיצומן של חזרות להצגה חדשה נאלץ להשעות עצמו. עד היום לא הוכרע האם הראיות מספיקות להעמדתו לדין. אל המקום השני הגיע קובי פרץ ועונש המאסר שנגזר עליו עם 33.20 אחוזים מההצבעות, אחריו במקום השלישי משה פרץ ופרשת העלמת המס עם 14.80 אחוזים. אל המקום הרביעי לפי הסקר הגיע גידי אורשר והפוסט שחולל סערה עם 7.52 אחוזים ובמקום האחרון, בני ציפר והטור שהוביל לפיטוריו עם 3.46 אחוזים.

שינו סטטוס - בר רפאלי כבר לא רווקה

הצבעות: 40.82%

A photo posted by Bar Refaeli (@barrefaeli) on


אי אפשר לשכוח את חתונת השנה של בר רפאלי שלכבודה השמיים נסגרו ואז נפתחו. עשרות מאבטחים ומאות אורחים עיטרו את החופה שכל המדינה חיכתה לה ודיברה עליה. בסוף הכוס נשברה והיה גם בעל, עדי עזרא. ליאו פירגן. אחרי שינוי הסטאטוס של בר רפאלי, 24 אחוזים מהגולשים בחרו את הגירושים של שיר אלמליח לשינוי הסטטוס של השנה, 17.94 אחוזים לחתונה של אסי עזר, 12.13 אחוזים לנטלי דדון שהפכה לאם חד הורית ו-5.12 אחוזים ליונית לוי שהפכה לאמא לשניים.

סכסוך השנה - ציפורה אהרון נגד דודו אהרון

הצבעות: 46.34%

דודו אהרון (צילום: ארן חן צלמים)
צילום: ארן חן צלמים

שני קרבות מתוקשרים התנהלו בשנה החולפת אבל משפחת אהרון ניצחה על חודו של אחוז את משפחת תבורי - באומן שקיבלה כ-45 אחוזים מההצבעות. ציפורה, אמא של דודו, סירבה לקבל את ארוסתו של הבן, שיר רוזנבלום, ולא חסכה במילים שמתארות עד כמה היא לא מקבלת את הבחירה של בנה והביאה למשפחה את התואר "סכסוך השנה". 7.84 אחוזים מהגולשים בכלל סברו שהסכסוך של איילת זורר עם רשת האופנה גולברי, הוא הסכסוך הגדול של השנה.

סטטוס השנה בפייסבוק - קרין גורן מגיבה לצופי "בייק אוף ישראל"

הצבעות: 28.53%

קרין גורן, אפריל 2016 (צילום: אסי איוס)
קרין גורן, אפריל 2016 | צילום: אסי איוס

אחרי הפרק הראשון של תכנית האפייה, התעוררה גורן לבוקר בו ההיקפים שלה הפכו לדיון לאומי סוער. הקונדיטורית לא נשארה חייבת ופרסמה פוסט מעורר השראה ברשתות החברתיות בו ענתה לכל מבקריה. "יש לי חדשות: לא כולנו חייבות (וחייבים) להיות דוגמניות של ויקטוריה סיקרט. בתור מי שכמעט תמיד הייתה שמנמנה, ותמיד הרגישה בנוח בעור שלה, אני בטח לא מתכוונת להתנצל. להפך, התגובות האלה גורמות לי להרגיש גאה על שאני מביאה משהו אחר לפריים טיים". אל המקום השני והצמוד, הגיע הפוסט של חן טל על איך נשים באמת נראות אחרי לידה שקיבל 26.33 אחוזים, אחריו הפוסט של גילי מוסינזון על העדפותיו המיניות עם 25.11 אחוזים, הפוסט של רחלי רוטנר שחשפה הטרדה מינית כלפיה מצד ינון מגל עם 13.40 אחוזים ובמקום האחרון הפוסט של נלי תגר על מאור זגורי עם 6.63 אחוזים.

נכנסו לחיינו בסערה - שי חי

הצבעות: 47.92%

שי חי מתאמן (צילום: מתוך האח הגדול 7, שידורי קשת)
שי חי מתאמן | צילום: מתוך האח הגדול 7, שידורי קשת

עד לפני שנה, "אג'ימה", "כל האמת בפרצוף" ו"שי חי"  לא היו בלקסיקון. היום אין כמעט אחד במדינה שלא מכיר את הדייר שעזב את בית האח הגדול רגע לפני הגמר. האיש נכנס לבית הכי מפורסם במדינה וסחף אחריו אלפי מעריצים שעם הזמן הפכו למה שמכונה "צבא האמת". האם הוא יישאר בתודעה כמו שנכנס? נחכה ונראה. אל המקום השני הגיעו בן אל וסטטיק עם 38.86 אחוזים מההצבעות ואחריהם שי מיקה עם 4.97 אחוזים. אל המקום הרביעי הגיעה נועה קירל עם 4.19 אחוזים מהקולות ובמקום האחרון, נטע אלחמיסטר עם 4.05 אחוזים.

"אנשים" - רביעי וחמישי ב-18:50, שבת ב-19:15