השבוע הקשה של בנימין נתניהו
ראש הממשלה בנימין נתניהו התעורר הבוקר לשבוע לא פשוט. משבוע שעבר הוא סוחב את פרשת נתן אשל, שכוללת שלל מבוכות, בהן סכסוך בתוך צמרת לשכתו. הבוקר גילה שמבקר המדינה עומד להמליץ על הדחת שני שרים בכירים: יובל שטייניץ, שר האוצר, ואלי ישי, שר הפנים, בעקבות חלקם באסון הכרמל. היום גם נחשף ב"כלכליסט" ניסיונו המביך של שטייניץ לאשר בחטף את הכפלת שכרם של רבני הערים. וכל זה רק הקדמה לפריימריז בליכוד, מחרתיים. עם כל כך הרבה רעשי רקע, מתי בדיוק יהיה לו זמן לקדם את טובת המדינה, כלומר את טובתנו?

ישראלי מוצלח צריך לגור בחו"ל
רשימת הספורטאים הישראלים המכניסים ביותר שהתפרסמה היום הוכיחה שוב: ישראלי מוצלח צריך לגור בחו"ל. בראש הרשימה יוסי בניון, שחקן ארסנל וקפטן נבחרת ישראל, עם הכנסה שנתית של 25 מיליון שקל. אז מה עם בארסנל הוא בעיקר יושב על הספסל. ובנבחרת ישראל הוא כבר לא בדיוק פוגע. כל החכמים הגדולים שממהרים להכריז, הלך הפלא, הלך הילד, היו מתים להרוויח בשנה מה שהוא מקבל בשבוע.

נינט בדרך לעוד מיליון
אחת הנשים המדוברות היום, יש להודות על האמת, היא נינט. הזמרת הכישרונית תדגמן עבור מותג הלבשה תחתונה. אבל אל תחגגו כל כך מהר: תמונות חושפניות לא יהיו כאן. אז למה נינט צריכה את זה? אולי בגלל מיליון השקלים שיתגלגלו לכיסה, כך לפי הפרסומים. נינט היתה יכולה להוציא אלבומי פופ או ים תיכוני ולעשות הרים של כסף. אבל היא בחרה ללכת בדרכים מוסיקליות אישיות יותר וסלולות פחות. אם ככה את משלמת את המחיר של לעשות את האמנות שאת מאמינה בה – גו גירל, אנחנו מאחוריך.

>> כל הכתבות על האנשים שכולם מדברים עליהם

אנשים, ראשון-שלישי ב-18:50