היינו בטוחים שמדובר בצלע הרגועה יותר של המשולש המופרע שנקרא "מה קשור", אבל הרבה לפני שאסי ישראלוף התמסד והשאיר את הרווקות לשלום מיכאלשווילי וציון ברוך, עברה עליו תקופה רוויית מסיבות, מועדונים ונשים.

בכתבה של דרור גלוברמן  לתוכנית "אנשים", ישראלוף מדבר לראשונה על המשברים שחווה באותה תקופה ועל ההישגים המפוקפקים כרווק, מה שהוביל אותו לטיפול פסיכולוגי.

"הגענו לעיר, התלהבנו, תל אביב הגדולה", מספר ישראלוף, "הייתי עם לא מעט נשים. תכפיל, תשלש... לא יכולתי לספור וכשהגעתי לטיפול אמרתי לפסיכולוגית שלי - לא יכול להיות שאני מכור לנשים כביכול, חסר לי משהו. אין לי מהות, אין לי אישה מרוב שיש לי כל כך הרבה.. ושם התחיל הטיפול".


"סבלתי מעליות וירידות מטורפות", הוא הוסיף ושיתף, "לא כל כך ידעתי למה זה מגיע לי ומה אני עושה עם ההצלחה. הייתי מסתובב ברחוב - כשהיו מזהים אותי היה לי כיף וכשלא התייחסו אליי, אז היה לי לא טוב. אי אפשר לחיות ככה, יום אני ככה יום אני ככה".

למרות שלנו זה נראה כמו סיפר הסינדרלה המושלם, ישראלוף סיפר את האמת הפחות נעימה על ההצלחה: "היו לי רגעים שעליתי לבמה והיו קשים אבל יש 700 איש שרוצים שאני אצחיק אותם. מה עושים? עושים סוויץ', מסיימים את ההופעה וחוזרים לבכות".

אסי ישראלוף ואשתו (צילום: אביב חופי)
איש משפחה חברים, איש משפחה | צילום: אביב חופי
_OBJ

mako סלבס בפייסבוקבטוויטר ובאינסטגרם