ההריונית הטרייה אסתי גינזבורג נפגשה בימים האחרונים עם ליאון רוזנברג לקראת ראיון שישודר הערב בתכנית "אנשים", שם תוכלו לצפות בה מספרת על חשיפת ההריון בשלב המוקדם ואפילו על פרשת אלאור אזריה.

"יש מן אווירה כללית בתקופה האחרונה גם שמחה לאיד וכאילו הפקרנו אותו" אמרה גינזבורג על אזריה והשתדלה לא להיכנס לעומק הסיפור יותר מדי. "קשה מאוד לשפוט מה קורה בלהט הרגע בסיטואציות כאלה נפיצות גם ככה. בסוף הוא ילד ואנחנו שמנו אותו שם, נתנו לו נשק, נתנו לו את כל האחריות הזו. אפשר להתווכח בין אם זה בסדר או לא בסדר, אבל העובדה היא שזה מרגיש כאילו זנחנו אותו".


גינזבורג, שנמצאת בימים אלה בהריון שני מבן זוגה, סיפרה גם על ההחלטה לשתף את כולם כשהיא נמצאת בשבוע די מוקדם: "החלטתי שלא בא לי להתעסק בהסתרות ובוא פשוט נגלה לכולם", שיתפה על ההחלטה לפרסם את דבר ההריון בתמונה בעמוד האינסטגרם שלה. "אם אנשים רוצים לעשות לי עין ולאחל לי דברים רעים אז אני לא אתן להם אני אחשוב דברים חיוביים ויהיה טוב".

את מאמינה באמונות תפלות?

"בעיקרון אני מאמינה, אבל עכשיו אני מכריחה את עצמי לא להתייחס לזה כל כך".

באיזה שבוע את?

"מוקדם. נכון לעכשיו זה לא בא על חשבון קמפיין. לא עליתי 20 ק"ג בהריון הראשון שלי ואני לא מתכוונת לעלות את זה גם עכשיו. העבודה הקשה היא אחרי, יותר מנטלית מבחינתי בקטע של להחליט שעכשיו צריך לחזור לעבוד עם אנשים ולא להיות בבית שלי עם התינוק, כמו שרוצים להיות בהתחלה. פיזית אף אחד לא מבקש שאני אחזור לגוף של דוגמנית של ספורטס אילוסטרייטד חודש אחרי לידה".

אסתי גינזבורג (צילום: עלית מודל)
בישרה על הריון בשבוע מוקדם. גינזבורג | צילום: עלית מודל

mako סלבס בפייסבוקבטוויטר ובאינסטגרם