מיד בתחילת הראיון נשאלו השניים האם היו משנים משהו זה אצל זו- התשובות היו מעט שונות. "בכל אחד יש משהו לשנות" משיבה דפנה שחר. לעומתה, יובל צלנר השיב כפוליטקאי משופשף "אני אעשה לעצמי חיים קלים- לא". יחד עם זאת אמר שאינו יכול להגיד שדפנה היא הדבר המושלם ביותר בעולם- אלא הדבר המושלם ביותר עבורו.

חבר הכנסת שהיה רווק הולל והמעושרת הגרושה התחתנו לפני חודש ויום בדיוק. השניים מתרגלים לחיי השגרה ואנחנו פוגשים אותם בביתה של דפנה בשכונת "המשתלה" בצפון תל-אביב. ממבט ראשון, התפקיד של יובל בחיי השגרה הוא לשטוף כלים. "אם אני שוטף הרבה כלים זה אומר שמישהו מייצר הרבה כלים" מדגיש צלנר. "אני אחראית על הבלגן" מודה שחר. יחד עם הזוג גרים שני ילדיה של שחר: בן, בנה הבכור בן העשר וחצי מהנישואים הראשונים לעופר סדן וביתה הקטנה ליה, בת השבע, מהזוגיות הקודמת עם עודד קטש. לצלנר ולילדים לקח זמן להתקרב אך כשזה קרה הילדים נפתחו לגמרי. "גיליתי שילדים זה ילדים" אומר צלנר בגילוי לב. "האינטינקט הראשוני הוא כמובן רתיעה" מוסיף "אתה לא בטוח למה אתה נכנס". אך כבר אחרי שבוע של היכרות עם השניים הבין שמדובר בבונוס לחייו החדשים. והילדים אוהבים אותו חזרה- מה שמצליח לרגש אותו מאוד.

שחר: "אני בת 28 פלוס... שתיים עשרה"

לקראת גיל 40, הצליחה שחר לתפוס גבר הצעיר ממנה בשש שנים. צלנר ממהר להגיב: "כרונולוגית היא אולי מבוגרת ממני, אבל במערכת היחסים אני חושב שאני המבוגר האחראי". "הוא נוהג כשאני משתכרת" מסכימה שחר אך גם רומזת שהיא בן אדם רציני ולא רק שטותניקית.

השניים נפגשו לפני תשעה חודשים בשידוך שיזמה מיטל, בתה של השרה לשעבר, רוחמה אברהם. צלנר עבר שלל מבחנים בדרך לחופה. "אני חושבת שהייתי 'הארד טו גט' "מציינת דפנה וצלנר מאשש שהיא אכן שחקה את המשחק יפה. אחד האתגרים שהציבה בפניו היה שבמשך החודש וחצי הראשונים להיכרות השניים לא הגיעו לפעילות זוגית מלאה. עבור צלנר ההולל זה היה מבהיל, אך לבסוף הודה בצחקוק כי "החודש וחצי האלה לא הרגישו כמו חודש וחצי".

עו"ד דפנה שחר התפרסמה דרך התכנית "מעושרות" בערוץ 10. כיום היא סמנכ"לית בחברת נדל"ן ומגישה תכנית טלוויזיה. "הייתי מאוד טובה בריצות למרחקים ארוכים" אומרת שחר ביחס למערכות היחסים שנכשלו. הפעם היא מקווה שמדובר במרתון. "יש המון חששות" מגלה בראיון "בעיקר מעצמי. מפחיד להיכשל שוב". שחר מקווה שנוסף על שני ילדיה, השלישי יהיה מבעלה הטרי.

 צלנר: "אני יכול לדמיין את דפנה בדמותה של הילרי קלינטון"

 יובל צלנר, גם כן עו"ד בהשכלתו, היה עוזר של השר לשעבר חיים רמון, פעיל בתנועת "קדימה" מאז הקמתה והושבע לכנסת מטעם המפלגה ובעקבות התפטרותה של ציפי לבני. המטרה הייתה קדנציה של יום אחד, אך בעקבות ממשלת האחדות הזמנית, כיהן צלנר במשך חמישה חודשים עד לפירוק הממשלה. "הקריירה הפוליטית שלו רק החלה מבחינתי" מפרגנת שחר "אני לא רואה אותו ראש ממשלה בשנים הקרובות- אבל בעתיד הכל אפשרי". "אני יכול לדמיין את דפנה בדמותה של הילרי קלינטון" ממשיך צלנר. "היא אישה חזקה שיכולה לעמוד בפני עצמה".

לחתונה, שהתקיימה בספטמבר השנה, הגיעו 600 אורחים, ביניהם: כוכבות "מעושרות", האקס עודד קטש והשרים לשעבר שאול מופז, חיים רמון, ציפי לבני ויו"ר הכנסת היוצאת- ראובן רבלין. ראש הממשלה בנימין נתניהו לא הגיע לאירוע אך מסר את איחוליו לצלנר באופן אישי.

השאלה הגדולה- האם הזוגיות תחזיק? "עד תום הימים" משיב יובל בבטחון. דפנה קצת יותר מהוססת בשל ניסיון החיים. "אמור להחזיק" מגיבה "אם לא הייתי בטוחה, לא היינו מתחתנים". אבל להזדקן- זה לא יקרה, אומרת שחר, "אנחנו לא הולכים להזדקן אף פעם" אומרת בחיוך נוצץ.

אנשים, ראשון-שלישי בשעה 18:50

חתונה דפנה שחר (צילום: ראובן שניידר )
חתונה דפנה שחר | צילום: ראובן שניידר