כבר כמה חודשים ששמה של יהודית באומן לא יורד מכותרות מדורי הרכילות. זה קשור, כמובן, למערכת היחסים עם בעלה הטרי, שימי תבורי, והסכסוך המשפחתי הדרמטי בעקבותיה, שנדמה כי מעסיקים מדינה שלמה. אבל אין ספק כי זו דמותה של באומן עצמה שמחוללת הרבה מהסערות ומעלה הרבה מהשאלות.

"אני זוכרת דירה מאד קטנה, כמעט לא מרוהטת, המון מצעים בערימה, מזרנים. היה חדר שינה אחד, ואני זוכרת שאחד הילדים ישן על מזרן בסלון. הייתה דלות", קובעת ומשחזרת שירה רומן סוויסה, דוגמנית לשעבר ומי שהייתה חברתה הקרובה של אורלי באומן, אחת מששת ילדיה של יהודית. עוד היא מוסיפה: "היופי היה ערך עליון בבית הזה. זה היה מאד טבעי לדבר על זה שאם לא אוכלים, נראים יותר טוב. אני זוכרת שבפעם הראשונה שהגעתי אליהם לארוחת ערב, הוגש פופקורן מהמיקרוגל. סביב השולחן הודגש שזה בגלל הערך הקלורי הנמוך של הפופקורן, וכי בערב לא אמורים לאכול. הפתעת הערב מבחינתי הייתה לראות שעל המקרר יש מנעול".

"היא גידלה את הילדים בצורה שאני לא הייתי מגדלת בה את הילדים שלי. היא לא עבדה בעבודה מסודרת", סיפרה ל"אנשים" (שבת ב- 19:15) גם בטי רוקוואי, סוכנת הדוגמניות שייצגה בעבר שלושה מילדי המשפחה ועמדה עמה בקשר הדוק. 

תגובת עורך דינה של יהודית באומן:

״יהודית באומן היא אם מסורה אשר טובת ילדיה הייתה תמיד לנגד עיניה בנסיבות חיים לא פשוטות. כל ההכפשות המופיעות בכתבה הן השמצות ומהוות לשון הרע בוטה וחמורה. מרשתנו תפעל למיצוי זכויותיה בהתאם לדין״.

"אנשים" - רביעי וחמישי ב-18:50, שבת ב-19:15