במסיבה גדולה ומלאה באנשים חגג השבוע דודו כהן מעפולה את יום הולדתו. יום ההולדת נערך במועדון בתל אביב, לשם הוזמנו החברים מבית "האח הגדול" ודודו היה נראה מאושר מתמיד. למרות החיוכים שהוא מפזר לכל עבר, דודו עובר תקופה לא קלה עליה הוא מדבר בראיון לתכנית "אנשים".

"זה הבית של אמא שלי החדש", אמר דודו כהן לרתם איזק בבית העלמין שבעפולה. כזכור, אמו של דודו הלכה לעולמה לפני יותר משנה לאחר שהתמודדה עם מחלת הסרטן.

"זה לא נתפס, נשבע לך", המשיך דודו, "אם לא הייתי מאמין בעולם הבא הייתי כבר מתאבד. אני דודו שלה והיא אוהבת אותי והיא תשמור עליי, היא יודעת כמה אני זקוק להשגחה שלה וכמה אני רגיש. אני צמא לחיבוק של אמא, אני קם כל בוקר לבדידות".

כ' בכסלו שנה ... אמא שלי צדיקה הנשמה שלך עולה היום לגן העדן תשגיחי תשמרי תברכי אותנו מעולם האמת שלך עולם בלי יסורים בלי חולי עולם מלא בשלווה " נסתרות הם דרכי האל"..מי מאמין שנה שנת אבל קשה ביותר שנה בלי חיבוק שלך צחוק שלך טלפון מימך מה איתי? איפה אני ? שנה בלי ריח בישולייך שנה של געגוע וגעגוע אין סופי שנה שאני צריך להבין המון דברים שאני יתום מאמא אבל מאמין בהשגחה שלך אוהב ומתגעגע דודו שלך צדיקה שלי תהני ותנוחי בגן העדן שלך

A post shared by דודו כהן -האח הגדול7, גולסטאר4 (@duducohen_afula) on

"אנשים חושבים שהנה, יש תהילה. הנה, הוא עשה 'גולסטאר' או 'האח הגדול', אבל הם לא יודעים כמה בדידות יש, הוסיף.

למרות שהצליח לשמור על העניין סביבו גם אחרי שיצא מהבית המפורסם, כהן עדיין מלא בתחושות קשות בנוגע לקריירה שלו. "אני לא יודע איך אני לא יושב על הכסא ב'ארץ נהדרת'", אמר כהן, "עם כל הכבוד לכל הקאסט שם אני עושה לכולם זוזו הצידה. אני לא יודע איך אין לי תוכנית אירוח עד היום. אני לא יודע איך אין לי פינה ברדיו עד היום", סיפר.

בית כנסת מקום קדוש קדיש לעילוי נשמתך אמא שלי יקרה שיהיה ראשון רגוע עם הרבה שמחה לכל האהובים

A post shared by דודו כהן -האח הגדול7, גולסטאר4 (@duducohen_afula) on

"מה זה? הכל פה ביזנס? אתם עיוורים? אתם רואים שמדינה שלמה אוהבת אותי, אני חושב שכבר אחרי 'האח הגדול' הייתי צריך לקבל תכנית משלי".

למה?

"ככה. כי מגיע לי. ודווקא בתוך השנה הקשה הזו, של האבל, רציתי כל כך להעסיק את עצמי. גם ככה הייתי, ועד היום, ממש בדכאון. בואו תרימו אותי, תעזרו, מה אנחנו מבקשים מיליון שקל? מה אני ביבי? מה אני אייל גולן? אני לא מבין למה לא עשו את זה".

 

ועל זה נאמר לילה טוב יקרים ואהובים שלי

A post shared by דודו כהן -האח הגדול7, גולסטאר4 (@duducohen_afula) on