החיים של נטליה עטיה מכילים לא מעט רגעים דרמטיים. את קריירת הדוגמנות שלה החלה כבר בגיל 15 אז גילה אותה סוכן דוגמניות שוויצרי שסלל לה את הדרך לאירופה ומשם אל העולם כולו. אחרי שלוש שנים של הצלחה מסחררת, כאשר חשבה שקריירת הדוגמנות שלה מתקרבת אל סופה, תמונת עירום אחת שצולמה בספונטניות בסטודיו של הצלם רון קדמי, שינתה את כללי המשחק והותירה את עטיה דוגמנית ושחקנית מבוקשת מאד. 

אבל לא הכל ורוד בתמונת הנעורים של עטיה, רגע לפני הנסיקה הגדולה היא עברה תקיפה מינית אכזרית. "הלכנו לשחק באולינג ובשלב מסוים הייתי צריכה לשירותים", מספרת נטלי עטיה על הבילוי התמים שהפך לאחד הרגעים הקשים בחייה, "כשסיימתי היה שם בן אדם אחד שניקה את המראה. אני זוכרת את הרגע שהבנתי שיש לו סכין". היא הייתה אז רק בת 15, נערה צעירה ויפה בתחילת קריירת הדוגמנות שלה: "היו לי תכניות לחיות והדרך שבה בחרתי הייתה פשוט לשחרר את כל הגוף".

"זה היה מאוד מהיר", היא מספרת בכאב. רגע השבירה הגיע דווקא כמה דקות אחרי: "הוא ברח, וכשתפסו אותו נתנו לו מכות, ריחמתי עליו. אולי ברחתי לשם במקום להתעסק בכאב שלי", היא אומרת. "הכניסו אותנו לאותה ניידת, הוא מאחורה ואני מקדימה, ולאורך כל הדרך הוא קרא לי זונה". 

משבר נוסף עליו מדברת עטיה בראיון הוא התקופה הכלכלית הקשה שחוותה כאמא צעירה. אחרי שש שנות נישואים לאדריכל עגנון גרנות, השניים התגרשו ועטיה מצאה את עצמה מתמודדת לראשונה עם משבר כלכלי. ההורות, כך היא מספרת עלתה לה במחיר כבד מאד מבחינה מקצועית: "ירד לי הביטחון, הייתי בדכאון ובחרדות קשות". אבל עטיה לא נחה ולא חדלה. כפי שבגיל 15 היא החליטה להמשיך הלאה ולחיות, כך היא התגברה על התקופה הכלכלית העגומה, על הרומנים המתוקשרים שלא צלחו.  בנחישות ובהתמדה חזרה עטיה לדגמן ולשחק בסרטים ובסדרות טלויזיה מצליחות וכיום היא אף מתנסה בתחום השירה כסולנית של להקת אנרגיה חולנית.

>> עקבו אחרי "אנשים" גם בפייסבוק

"אנשים" - ימי ד' ו-ה' ב-18:50